רשת אילן'ס זכתה במכרז רש"ת לבתי קפה בנמל התעופה "רמון"

תפעיל שני בתי קפה באולם היוצאים בנמל התעופה "רמון" שייפתח השנה

לא רק ספרים: רשת קפה אילן'ס זכתה במכרז של רשות שדות התעופה להפעלת שני בתי קפה באולם היוצאים בנמל התעופה "רמון" שייפתח השנה.

במסגרת דרישות המכרז המתמודדות נדרשו לעמוד במחירים של מוצרים בסיסי, לפיו תמכור הרשת הזוכה קפה אספרסו רגיל במחיר של 6.65 שקלים, קפה הפוך (קפוצ'ינו קטן) במחיר של 9.5 שקלים, מאפה קרואסון חמאה במחיר של 9.5 שקלים ובקבוק מים מינרליים ב-7.6 שקלים.

בעלים של רשת בתי קפה ששקלה לגשת למכרז טען בפני "גלובס" כי המחירים הללו ייצרו בעיה לאור הפער שהם ישקפו מול המוצרים האחרים שעל המדף, כך למשל קרואסון בטעמים שלא יוכל להימכר בפער גדול מדי מקרואסון חמאה.

עוד הוא ציין כי הבעייתיות תיווצר גם מול מחירי הרשת מחוץ לשטחי נמל התעופה, שיהיו מן הסתם יקרים יותר. כך או כך, הבשורה עבור הצרכנים היא שנשלם פחות.

"רמון" הוא נמל התעופה החדש של אילת, והוא ישמש כנמל בינלאומי ופנים-ארצי, כשבהדרגתיות הוא יחליף את השדות הקיימים באילת ובעובדה. הנמל החדש ישרת כ-2 מיליון נוסעים בשנה ויכלול טרמינל נוסעים ואולמות דיוטי פרי מרווחים לקהל הנוסעים, חניות למטוסים, מסלול המראה והסעה, מגדל פיקוח חדיש, אזורי תפעול, חנויות נוחות, מערך של כבישים ומגרשי חניה, בשטח של 3,320 מ"ר לטובת מסחר קמעונאי.

רשימת החברות הפעולות כיום מעובדה בטיסות ישירות לאילת וממנה כוללות את ריינאייר, וויז אייר, איזי ג'ט ועוד