50 אלף ש' לכל עובד מקהילת הלהט"ב שבוחר בפונדקאות בחו"ל

זה מה שמציעה לעובדיה חברת אתרי ההשוואות הישראלית Natural Intelligence ■ סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה: "חשוב לנו לייצר הזדמנות שווה לכל עובד בחברה, ללא קשר להעדפותיו המיניות"

חברת אתרי ההשוואות הישראלית, Natural Intelligence, החליטה להעניק מימון של 50 אלף שקל נטו לכל עובד חברה מקהילת הלהט"ב שבוחר ללכת לתהליך של פונדקאות בחו"ל. כיום יש שני עובדים בחברה שנמצאים בעיצומו של תהליך זה. 

ב-Natural Intelligence, שנחשבת לאחד מעשרות הלקוחות הגדולים של גוגל, מועסקים כ-250 עובדים, אחוז נכבד מהם משתייכים לקהילת הלהט"ב. החברה דורגה בשנת 2015 כאחת מ-15 חברות הטכנולוגיה הצומחות בישראל ובין 150 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר באירופה, המזרח התיכון ואפריקה על-ידי פירמת רואי החשבון והייעוץ דלויט.

החברה תורמת מדי שנה עשרות אלפי שקלים לעמותות שתומכות בלהט"בים, כאשר בכל שנה נבחרת עמותה בשיתוף עם העובדים. החברה הייתה גם בין הארגונים הראשונים שחתמו על הסכם עקרונות לתמיכה בעובדים להט"בים ושוויון זכויות במגזר ההיי-טק, עם ארגון LGBTech. 

לדברי נטע פלר, סמנכ"לית משאבי אנוש ב-Natural Intelligence, "כארגון חשוב לנו לייצר סביבת עבודה שווה שנותנת אפשרויות זהות לכל עובד בחברה, ללא קשר למגדר או להעדפות המיניות שלו. עד שמדינת ישראל לא תתקן את החוק שמאפשר פונדקאות לזוגות חד-מיניים בארץ, נמשיך לתמוך ברצונו של כל עובד להיות הורה בישראל".