אלוביץ' ורון אילון צפויים להמשיך להיחקר היום ברשות ני"ע

אלוביץ' הורחק ממשרדי בזק ויורוקום ■ אילון נשלח למעצר בית ■ סמנכ"ל הכספים של yes גם כן במעצר בית ■ רשות ני"ע תבדוק את תפקודם של דירקטורים וגורמים נוספים

שאול אלוביץ/ צילום: אביב חופי
שאול אלוביץ/ צילום: אביב חופי

חקירת הרשות לניירות ערך את אירועי עסקת בזק-yes נמשכת היום (ה'), על אף שהנחקרים שוחררו בתנאים מגבילים. החקירה נמצאת רק בראשיתה ומה שצפוי הוא שבזמן הקרוב יזומנו נחקרים נוספים.

נדגיש כי ישנו מידע רב שטרם פורסם ואשר אותו נדרשת הרשות לבדוק, כמו תפקודם של דירקטורים, וגורמים נוספים שהיו קשורים לפרשה ושעל מנת שלא לשבש את החקירה לא נזכיר את שמם.

אתמול בית המשפט הרחיק את בעל השליטה ויו"ר חברת בזק שאול אלוביץ' ממשרדי יורוקום ובזק עד יום שישי הקרוב - אך ללא מעצר בית. דרכונו של אלוביץ' הופקד אצל רשות ני"ע למשך 180 יום, והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך זמן זה. אלוביץ' יפקיד ערבות בנקאית בסך 5 מיליון שקל.

 

רון אילון, מנכ"ל yes, ישהה במעצר בית עד ל-23.6 בשעה 19:00. לאיילון הותר לצאת לפגישות במשרדי עורכי-דינו, בתיאום מראש. נאסר עליו ליצור קשר עם כל אחד מהחשודים האחרים בפרשה. נאסר עליו גם כל גישה וחדירה לחומרי מחשב הקשורים ל-yes. דרכונו הופקד בידי הרשות לני"ע למשך 180 יום, והוצא נגדו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך אותו זמן. איילון התבקש להפקיד ערבות בנקאית בסך מיליון וחצי שקל.

מיקי ניימן, סמנכ"ל הכספים של yes, ישהה במעצר בית עד ל-23.6. לניימן הותר לצאת לפגישות במשרדי עורכי-דינו, בתיאום מראש. על ניימן ייושמו מגבלות זהות לאלו של איילון.