מפיקי "גאנס אנד רוזס": כרטיסים שנמכרים כעת - מזויפים

לאחר שנמכרו כ-61 אלף כרטיסים למופע - שיא של 24 שנה - המפיקים מודיעים על "סולד אאוט" ומזהירים מרכישת כרטיסים מגורמים אחרים ■ "בכל מופע עשרות - אם לא מאות - אנשים נותרים מאוכזבים בחוץ"

מבין מבול הופעות הקיץ והאמנים הפוקדים את ישראל בקיץ, אחת ההופעות המבוקשות היא של להקת גאנס אנד רוזס ששבה לישראל בהרכב המקורי במסגרת סיבוב ההופעות העולמי שלה. ההופעה תתקיים בגני יהושע ב-15 ביולי.

הבוקר (ד') הודיעו מנכ"ל חברת טיקטמאסטר ישראל, אמיר קיש, ומפיק המופע, גיא בסר, כי כל הכרטיסים להופעה אזלו, וכי כרטיסים המוצעים על-ידי גורמים שונים - ביניהם, כהגדרתו, "גורמים עבריינים" - הם מזויפים.

קיש טוען כי מוצעים אלפי כרטיסים מזויפים באמצעות חברות כרטיסים פיקטיביות, פרופילים מזויפים בפייסבוק וברשתות החברתיות השונות. כרטיסים אלה, מבהיר קיש, לא יכובדו בכניסות למופע: "הציבור מתבקש שלא לרכוש כרטיסים להופעה בשום צורה ודרך, על-מנת למנוע עוגמת-נפש והוצאה כספית שאין ולא יהיה לה החזר".

מפיקי המופע של גאנז אנד רוזס בישראל, בלוסטון גרופ-לייב ניישן, עמדו מאחורי מופעי קיץ נוספים - בהם אירוסמית' ובריטני ספירס.

61,500 כרטיסים נמכרו למופע של גאנז אנד רוזס - מספר שיא של 24 שנים בהיקף הכרטיסים שנמכרו במופעים בישראל. 10% מהכרטיסים מיועדים למתחם הגולדן רינג.

מאז הודיעו המפיקים על סיום מכירת הכרטיסים, "פרח" שוק של מכירת כרטיסים מזויפים, תופעה שבה נתקלים השניים בכל מופע ובהיקפים שהולכים וגדלים - הכוונה היא לשכפול כרטיס ועליו ברקוד לסריקה, כשרק הכרטיס הראשון שעובר סריקה בכניסה למופע (גם אם הוא המזויף) - יכובד.

"בכל מופע עשרות - אם לא מאות - אנשים נותרים מאוכזבים מחוץ לשערים אחרי שרכשו כרטיסים מזויפים. רק כרטיסים שנרכשו דרך אתרים טיקטמאסטר או דרך ועדים מורשים יכובדו. אנחנו מבקשים מהציבור שלא לרכוש כרטיסים בשוק המשני שבו כרטיסים משוכפלים. אם קונים בספסרות מאדם שרכש כרטיס מקורי, אנחנו מציעים שהתהליך יתבצע רק במעמד ההופעה ולאחר שבדקתם שהכרטיס אכן תקף".

באשר לאתרים, בהם Viagogo, המשמש כפלטפורמה למכירת כרטיס יד שנייה, מציעים קיש ובסר שלא לרכוש דרכם, כמו גם דרך אתרים אחרים מחו"ל - לאור תלונות רבות של צרכנים שהונו ברכישה באתרים אלה.

לאור היקף המופע, הפארק יותאם לקהל הגדול שצפוי לפקוד אותו וייפתח בשעה 17:30, בעוד המופע עצמו יחל ב-20:30. עבור המופע הענק תוקם הבמה הגדולה ביותר שאי-פעם הוקמה במחוזנו, כולל מתחם ענק מאחורי הקלעים לטובת האמנים, ובו מקלחות, חדר כושר ומתחם פרטי לכל אחד מחברי הלהקה.