מברשת שיניים אוטומטית שגייסה כבר חצי מיליון אירו

היא אמנם נראית כמו סט התותבות של סבתא או מגן שיניים של מתאגרפים, אבל מברשת השיניים הזאת קיבלה ביקושים גבוהים במכירה מוקדמת ברשת, תוך שהיא מציגה שיטה חדשה לצחצוח יעיל של השיניים ב-10 שניות בלבד

היא נראית קצת כמו סט תותבות אבל לא בדיוק. מדובר ב-Amabrush - מברשת השיניים האוטומטית שיצאה בקמפיין גיוס בקיקסטרטר מבטיחה לצחצח את השיניים שלכם בלי מאמץ, בפחות זמן, ובלי שימוש בידיים. כל מה שצריך לעשות הוא להכניס את המברשת לפה, ללחוץ על הכפתור ולהמתין 10 שניות וזהו.

ומה לגבי המלצות הרופאים לצחצח את השיניים במשך שתי דקות לפחות? התשובה שנותנים מפתחי מברשת השיניים הגיונית: המברשת לא עוברת בין השיניים, אלא מצחצחת את כולן בו בזמן, וכך כל שן מטופלת יותר זמן לעומת צחצוח רגיל: 10 שניות שלמות לעומת 1.25 שניות בצחצוח רגיל.

המגש שעליו מונחות המברשות מתאים לכמה מברשות, כך שכל בני הבית יכולים להשתמש בו, ויש לו גם בקרה על כמות משחת השיניים, כך שגם העיסוק במריחת המשחה נחסך.

משטח הטעינה מספק אנרגיה ל-28 צחצוחים, כלומר יש צורך לטעון אותו פעם בשבועיים בלבד. ורק שתדעו: הפרויקט השיג נכון לכתיבת שורות אלו כבר למעלה מחצי מיליון אירו, פי עשרה יותר מהיעד שהציבה לעצמה החברה לגיוס בתחילת הקמפיין. עלות המברשת הבסיסית ברכישה מוקדמת 318 שקל.