"הדינוזאורים" לא שרדו: התוכנית של התאגיד בוטלה סופית

התוכנית, שבה השתתפו רבקה מיכאלי, שלמה בראבא, תיקי דיין ויעקב כהן, הורדה מהמסך לאחר פרק אחד בכוונה להחזיר אותה בהמשך, אך כעת נודע כי היא תבוטל ■ מפיק התוכנית יואב גרוס: "לא סתם הדינוזאורים נכחדו מהעולם"

הדינוזאורים / צלום מסך
הדינוזאורים / צלום מסך

התוכנית הקומית "הדינוזאורים", שהייתה מיועדת לשידור בתאגיד השידור, בוטלה. לאחרונה פוזר צוות התוכנית, לאחר שבתאגיד הגיעו למסקנה - יחד עם יואב גרוס, מפיק התוכנית - כי היא לא תוכל לעמוד בציפיות שהיו ממנה.

מדובר בתוכנית פאנל סאטירית בהשתתפות בדרנים וקומיקאים ותיקים ומוכרים, כמו רבקה מיכאלי, שלמה בראבא, תיקי דיין ויעקב כהן. את הפאנל הנחה ירון ברובינסקי.

כזכור, הפרק הראשון של התוכנית שודר ביום שישי בתחילת יוני, לאחר פיילוט מוצלח ששודר לפניו, אך הוא זכה לביקורות קשות ועורר חוסר שביעות-רצון. עקב כך הוחלט, כפי שפורסם ב"גלובס", לעצור את צילומי הפרק השני, והתוכנית יצאה למה שהוגדר ככמה שבועות של התארגנות. מהתאגיד נמסר אז כי הם "מאמינים בתוכנית ובקאסט המצוין, אך נדרשים לה עוד עבודה וזמן".

מנתונים שפרסם התאגיד לאחרונה עולה כי בפרק הפיילוט של התוכנית - שהיה מיועד לעלות ביום העצמאות אך בסופו של דבר שודר במועד אחר בשל הדחייה בעליית התאגיד לאוויר - הושקעו 700 אלף שקל. בהמשך אושר תקציב של כ-330 אלף שקל לתוכנית למשך 24 תוכניות.

מהתאגיד נמסר היום (ב'): "אנו בוחנים את עצמנו כל הזמן במטרה לספק לציבור תוכן איכותי ומגוון, ללא פשרות, כך שצפויים שינויים לאורך כל תקופת ההרצה".

מפיק התוכנית יואב גרוס מסר בתגובה: "לא סתם הדינוזאורים נכחדו מהעולם".