טסים לחו"ל עם הילדים? כמה פטנטים חדשים שכדאי להכיר

הכירו כמה פטנטים פשוטים ויעילים שעשויים להפוך את הנסיעה הבאה שלכם עם הילדים לחו"ל לקצת יותר נעימה ■ מדובר בפתרונות קומפקטים וקלים לנשיאה ואחסון שמשדרגים כל טיול משפחתי ■ כל הפרטים בווידאו

צ'ק אין, חופשה עם ילדים / צילום: שאטרסטוק
צ'ק אין, חופשה עם ילדים / צילום: שאטרסטוק

כמה פתרונות לבוסטר נייד מוצעים למשפחה המטיילת ובמיוחד לזו השוכרת רכב או המתניידת גם במוניות. נתחיל במייפולד - בוסטר מתקפל לכדי גודל של ארנק שניתן להכניס לתיק היד או לכיס הבגד. הבוסטר הזה עושה את הפעולה ההפוכה: במקום להגביה את תנוחת הישיבה של הילד ברכב, מייפולד מנמיך את חגורת הבטיחות, כך זו תמוקם במיקום נוח בפרופרוציה למבנה הגוף של הילד.

משקלו של הבוסטר הוא 700 גרם בלבד, והוא עשוי מפולימריים פלסטיים ומבד במגוון צבעים. יתרון נוסף לגודלו הקומפקטי הוא שניתן למקם 3 בוסטרים במושב האחורי של המכונית באין-מפריע. את הבוסטר מייבאת חברת בייבי סמארט, והוא נמכר במחיר השקה של 300 שקל.

בוסטר אחר המיועד לנוסעים עם ילדים הוא טראנקי בוסט א פק. כאן מדובר בבוסטר מתקפל לתיק גב. הבוסטר המיועד גם לילדים קטנים ולפי היצרן אפילו עד גיל 11. כשהבוסטר מקופל כתיק גב, ניתן לאחסן בו ציוד.

בשעת הצורך התיק נפתח לבוסטר של ממש, כשהוא כולל גם ידיות צד. מחזקים את הבוסטר עם רצועת הביטחון למושב ויוצאים לדרך. את הבוסטר הזה אפשר להשיג באמזון, למשל, במחיר של כ-45 פאונד, כלומר כ-200 שקל.

גאדג'ט נחמד אחר המיועד להורים לתינוקות קטנטנים יותר הוא הטוטסיט, מושב כיסא מבד המתקפל והניתן לשימוש בכל בית קפה, מסעדה, חדר אוכל וכדומה. המושב מיועד לבני 6-30 חודשים, והוא מתלבש על כיסאות בצורות ובגדלים שונים, כשהתינוק ישוב בתוכו כמו בתוך מנשא. המושב מתקפל לגודל נשיאה קטן וניתן לכביסה ולניקוי בקלות.

המחיר לטוטסיט באתרים השונים עומד על כ-30 דולר, כלומר כ-100 שקל.