yes השיקה אתר להרשמה מוקדמת לשירות הטלוויזיה STINGTV

המוצר החדש, שדבר הקמתו נחשף ב"גלובס", יעבוד על גבי האינטרנט ואמור להוות חלופה למי שמחפש תוכן טלוויזיוני זול, ולכן קרוב לוודאי שלא יחצה את ה-100 שקל בחודש, כמו סלקום TV ופרטנר TV

אתר ייעודי להרשמה מוקדמת לשירות הטלוויזיה החדש של חברת yes עלה לאוויר. השירות החדש ייקרא STINGTV, והוא יעבוד על גבי האינטרנט, בדומה לשירות של סלקום ופרטנר. השירות אמור לעלות לאוויר ברבעון האחרון של השנה. 

המוצר החדש, שדבר הקמתו נחשף ב"גלובס", אמור להוות חלופה למי שמחפש תוכן טלוויזיוני זול, ולכן קרוב לוודאי שאף הוא לא יחצה את ה-100 שקל בחודש, בדיוק כמו סלקום TV ופרטנר TV.

התמונות של הסטרימר החדש מראות שב-yes החליטו לבדל את המוצר, ולכן אין עליו סימנים המעידים שהוא מבית yes. החברה אמנם מבטיחה שתביא עושר טלוויזיוני רב, אך לא ברור איזה, וכל שהייתה מוכנה להגיד הוא שמדובר בתכני yes. גימיק נוסף הוא ג'ויסטיק שנועד למשחקים. 

yes מוצאת את עצמה בתחרות קשה ביותר ובסיטואציה כמעט בלתי אפשרית. למעשה, כל מתחרותיה נלחמות בשוק תוך שהן מציעות חבילות של שירותי תקשורת, והיא החברה היחידה שמשווקת אך ורק טלוויזיה, ואסור לה למכור חבילות שירותים בגלל היותה חלק מקבוצת בזק. 

סלקום הפכה להיות חברת טלוויזיה שנלחמת ב-yes ובהוט באופן מלא, והיא הגיעה כבר ללמעלה מ-120 אלף מנויים. הכניסה של פרטנר בקרוב מאתגרת את השוק גם כן, וחבילות הטריפל, ששתיהן משווקות במחיר של עד 150 שקלים בחודש, משנות את השוק. יותר ויותר לקוחות מגיעים למסקנה שהטלוויזיה מצד השחקניות החדשות מהווה חלופה ראויה במחיר אטרקטיבי, וגם אם התוכן לא משתווה לתוכן של החברות הוותיקות, הרי שבסופו של דבר מדובר בתוכן עשיר דיו שנותן מענה בהחלט מספק.