חברת הסטארט-אפ הישראלית רדוקסיו גייסה 22 מיליון דולר

פיתחה פתרון גיבוי מבוסס ענן שמאפשר לארגונים "להחזיר את הזמן" לאחור בעקבות קריסה ואיבוד המידע ■ כל הפרטים בוידאו

רדוקסיו ,סייבר, שרתים / צילום שאטרסטוק
רדוקסיו ,סייבר, שרתים / צילום שאטרסטוק

חברת הסטרטאפ הישראלית רדוקסיו גייסה 22 מיליון דולר בגיוס שהובל ע"י C5 Capital הבריטית, שהמשקיעה העיקרית בה היא ענקית הסחר העולמית אמזון. הטכנולוגיה שפיתחה החברה מאפשרת למנהל מערכות המידע בארגון לשחזר מידע שאבד במקרים של טעויות אנוש, כשלי תוכנה והתקפות סייבר כמו מתקפות כופר, למצב שלפני הפגיעה ולחזור לעבודה בתוך שניות ספורות.

מדובר במעין "מכונת זמן", המחזירה את המצב לנקודה בה אוחסן המידע רגע לפני הקריסה ואיבוד המידע. רדוקסיו מציעה אלטרנטיבה מבוססת ענן למערכות מבוססות מדיה נתיקה, שבדרך כלל עולות לארגונים כסף רב. כמו כן, הפתרון המוצע מאפשר מגוון יכולות ובכללן דחיסת מידע, שימוש במספר שכבות אחסון והסבת מידע בין אתרים כך שהמידע זמין מיידית לעבודה.

בלב הטכנולוגיה מצוייה יכולת הסבת הנתונים של רדוקסיו המכונה "NoMigrate", אשר מהווה שלב ראשון בחזון הגדול של רדוקסיו להפוך את המידע הארגוני לוירטואלי. המשמעות היא שמיקום אחסון המידע שקוף לארגון, שכן הוא נגיש בכל נקודה בעולם באופן מיידי.

רדוקסיו הוקמה לפני כחמש שנים. מטה החברה ממוקמם בסן פרנסיסקו, בעוד הפיתוח הטכנולוגי מתבצע במרכז הפיתוח של החברה בפתח תקווה. בנוסף, החברה מחזיקה תשעה משרדי מכירות בארצות הברית, כמו גם משרדי מכירות בהולנד, צרפת, ישראל ובריטניה. לחברה כ- 150 לקוחות שפזורים על פני מספר רב של מגזרים, ביניהם אקדמיה, ממשל מקומי, תעשיה, ביטחון, פיתוח ופיננסים.