לאחר כשנה וחצי בלבד: וינשל וצעיר הרים עוזבים את מגדל

מנהל חטיבת לקוחות וערוצי הפצה ומנהל תחום ביטוח כללי הודיעו לפני ימים ספורים על "רצונם לפרוש מכלל תפקידיהם בקבוצה"

חילופים משמעותיים בצמרת קבוצת הביטוח מגדל: החברה שבשליטת שלמה אליהו דיווחה כי אמיל וינשל, המכהן כמנהל חטיבת לקוחות וערוצי הפצה של מגדל ביטוח, וניצן צעיר הרים, מנהל תחום ביטוח כללי של מגדל, הודיעו לפני ימים ספורים על "רצונם לפרוש מכלל תפקידיהם בקבוצה". בחברה ציינו כי השניים "הולכים לדרך חדשה" וכי "טרם נקבע מועד הפרישה".

על פי הערכות בשוק, השניים פרשו ממגדל, שמנוהלת על ידי עופר אליהו - בנו של בעל השליטה, זמן קצר יחסית לאחר שהצטרפו יחדיו לקבוצה, וזאת בשל חוסר הבנות בינם לבין המנכ"ל. על פי הערכות, מרבית תפקידיהם ימולאו בידי מנהלים מתוך הקבוצה, אך לא מן הנמנע שיגיע גם מישהו מחוץ לה.

וינשל הגיע למגדל ומכהן בתפקידו האמור מאז פברואר 2016, בעוד שצעיר הרים, שמקורב לוינשל, ועובר עמו מחברת ביטוח אחת לאחרת כבר שנים, החל את תפקידו האמור במגדל בספטמבר 2016. עוד קודם לתפקידו האחרון במגדל, שימש צעיר הרים כמנהל עסקי ביטוח כללי בחטיבת הלקוחות וערוצי ההפצה של מגדל, תחת וינשל. השניים הגיעו למגדל לאחר שכיהנו באיילון - וינשל כמנכ"ל וצעיר הרים כמנהל חטיבת המטה ואחראי על אגף ביטוחי הפרט. קודם לכן היו השניים בכירים בקבוצת הראל ולפני כן בכלל ביטוח.

מגדל נסחרת כיום לפי שווי שוק של כ-3.8 מיליארד שקל, והיא חברת ביטוחי החיים הגדולה במשק. מתחילת השנה עלתה מנייתה בכ-18%.