מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל בישראל יקודם למטה העולמי

רן סנדרוביץ', מראשי אינטל ישראל, יקודם לתפקיד מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד במטה אינטל בארה"ב ■ זהות מחליפו טרם פורסמה

רן סנדרוביץ' מראשי אינטל ישראל יקודם וימונה לתפקיד מנהל שיווק מוצרי המחשוב הנייד במטה העולמי של החברה בארה"ב. סנדרוביץ' הצטרף לאינטל ב-2011 ובשנים האחרונות שימש בתפקיד מנהל מרכזי הפיתוח של אינטל ישראל, שבהם מועסקים כ-6,500 עובדים. במקביל הוא שימש בתפקיד נשיא חטיבת תקשורת ביתית בחברה.

באינטל ישראל אמרו היום כי "אינטל ישראל גאה להיות הבית של בכירי תעשיית ההיי-טק ומקום לצמיחת כישרונות ומנהיגים ומאחלים לסנדרוביץ' הצלחה רבה באינטל העולמית: זו עדות לא רק לרמה הגבוהה של ההיי-טק הישראלי- אלא גם לאיכות של אינטל ישראל, שמייצרת מנהלים מצוינים ואנשי מקצוע איכותיים שמתקדמים בתפקידם".

סנדרוביץ' הוא לא הבכיר הראשון שיוצא בשנה האחרונה משורות אינטל ישראל: לפניו מונו בעלי תפקידי מפתח בחברה בישראל לתפקידים בכירים אחרים, כמו ישי פרנקל, שמונה לתפקיד מנכ"ל האוניברסיטה העברית ורוני פרידמן, שמונה לתפקיד מנכ"ל אפל ישראל. בנוסף, בתחילת השנה נכנס יניב גרטי לתפקיד מנכ"ל אינטל ישראל, במקום מקסין פסברג.

בשונה מהמקרים של פרנקל ושל פרידמן, סנדרוביץ' לא עוזב את אינטל אלא מתקדם לתפקיד בכיר, שבמסגרתו יהיה אמון על פעילות המחשוב הנייד של ענקית השבבים האמריקאית - פעילות שתופסת נתח משמעותי מכלל מכירות המחשבים בחברה.

עדיין לא ברור מי יחליף את סנדרוביץ' בתפקיד מנכ"ל מרכזי הפיתוח של החברה בישראל.