הגרסה האמריקאית לסדרה "החממה" תעלה השבוע בנטפליקס

מדובר בהישג מיוחד עבור ענני תקשורת, שאחראית גם לגרסה המקורית בעברית וגם הפיקה את הרימייק האמריקאי עבור נטפליקס ■ המנכ"לית אורלי אטלס-כץ: "הבעת אמון יוצאת דופן בתעשיית הטלוויזיה הישראלית"

Greenhouse Academy/ קרדיט צילום: רונן אקרמן
Greenhouse Academy/ קרדיט צילום: רונן אקרמן

הגרסה האמריקאית לסדרה הנוער הישראלית "החממה" תעלה ביום שישי הקרוב בנטפליקס ותהיה זמינה ב-190 מדינות. מדובר בסדרה הראשונה שמופקת על-ידי גוף תקשורת ישראלי עבור גוף שידור אמריקאי או עולמי, ומבחינה זאת זהו אירוע ראוי לציון עבור חברת ענני תקשורת, שאחראית גם לסדרה המקורית וגם להפקתה ולצילומה - כאן בישראל - עבור הענקית מארצות-הברית.

את פרטי העסקה מול נטפליקס ניהלה מנכ"לית ענני תקשורת, אורלי אטלס-כץ, ואלה כללו גם את מינויו של יוצר הסדרה המקורית, גיורא חמיצר, לתפקיד השואו-ראנר. חמיצר אחראי גם לכתיבה של הגרסה האמריקאית, שנקראת "Greenhouse Academy", יחד עם הכותבת האמריקאית פאולה יו ("הבית הלבן"). מי שתיווך בעסקה היה הסוכן של ענני תקשורת, אדם ברקוביץ. 

"החממה" היא סדרת ילדים ונוער פופולרית ששודרה בישראל בערוץ ניקלודיאון לצופי yes וזכתה 3 שנים ברציפות בטקס פרסי האקדמיה הישראלי בפרס הסדרה הטובה ביותר בקטגוריה.

ענני תקשורת, שהוקמה על-ידי אודי מירון, שמכהן כיו"ר, היא חברת תוכן, הפקה והפצה שמשמשת גם כנציגה המקומית של ענקית התקשורת האמריקאית ויאקום (Viacom) ומפעילה בישראל כמה מערוציה, כמו ניקלודיאון, MTV וקומדי סנטרל. בינואר השנה אף רכשה ויאקום מניות מיעוט בחברה הישראלית מידיו של מירון.

המנכ"לית אטלס-כץ מסרה היום (ב'): "זהו הישג גדול של ענני תקשורת, של חברת ההפקה שלנו Nutz ושל גיורא חמיצר, אבל זהו גם הישג של תעשיית הטלוויזיה הישראלית, שזכתה להבעת אמון יוצאת דופן מצד ענקית תוכן אמריקאית שהפקידה בידה את ההפקה. יצירה של תכני מקור איכותיים לילדים היא אחת מהמטרות העיקריות שהצבנו לעצמנו, וזוהי התרגשות גדולה עבורנו שהסדרה תגיע לעשרות מיליוני צופים ב-190 מדינות מסביב לעולם. אנו מאמינים שכולם יתאהבו בה, בדיוק כמו שהתאהבו בגרסתה המקורית בישראל".