שבוע לפני הגמר: "הישרדות" ממשיכה להוביל את טבלת הרייטינג

זכיינית ערוץ 2 רשת שידרה השבוע 3 משדרים של הריאליטי, שיסתיים בשבת ■ התוכנית הראשונה של השעשועון של קשת, בהגשת אייל קיציס, מתברגת במקום שני

שבוע לפני סיום העונה הארוכה שלה (שיצאה לדרך במאי), "הישרדות" ממשיכה לשמור גם השבוע על ההובלה של טבלת הרייטינג השבועית. השבוע שודרו שלושה משדרים של תוכנית הריאליטי - ביום ד' (22.2%), יום ה' (20.9%) ומוצ"ש (23.3%) - ובהתאם לכללי הוועדה למדרוג הם מאוחדים לנתון ממוצע אחד שעומד על 22.2%.

קשת הצליחה לחצות השבוע את רף ה-20% הודות לשעשועון החדש של אייל קיציס, "מי יכול על ישראל", שפתח עם נתון נאה יחסית לז'אנר של 20.7%. ריאליטי הריקודים "רק רוצים לרקוד", שמתקרב אף הוא לשלבי הסיום, ממשיך להציג נתונים לא מלהיבים - בוודאי בהשוואה לנתונים הגבוהים יחסית שהשיג בשלבים מוקדמים יותר - ומסתפק ב-19.5% ביום ג' (מקום שלישי) וב-18.5% ביום ב' (מקום חמישי).

מלבד שלושת המשדרים הללו, קשת הכניסה לטבלה גם את התוכנית "המתמחים" (15.8%, מקום שביעי) ואת "יצאת צדיק" (15.2%, מקום שמיני), כך שבסך הכול היא הגיעה לחמש תוכניות בעשירייה הראשונה. רשת, גם בגלל האיחוד בין כל משדרי "הישרדות", מסתפקת בשני משדרים, שהשני בהם הוא התוכנית "המשפיעים", בהגשת לוסי אהריש, עם 14.2% במקום התשיעי.

מי שנהנה מהמקום שהתפנה בטבלה השבועית הוא "זוג מנצח VIP", הריאליטי של ערוץ 10, שנמצא במגמת עלייה בשבועות האחרונים. עם 12.5% שהשיג ביום ראשון הוא מצליח להשתחל למקום העשירי, בהופעה נדירה לתוכנית מערוץ 10.

בתאגיד כאן המשדר הבולט השבוע הוא משחק הכדורגל בין נבחרות ישראל לאיטליה שהגיע ל-8.5%. המשחק סייע גם למהדורת החדשות המרכזית ששודרה באותו ביום בערוץ לטפס לנתון שקרוב לשיא שלה: 6.8%.

בגזרת מהדורות החדשות בסוף השבוע, אחרי תקופה ארוכה יחסית "שישי" בהגשת אילה חסון, המשודרת בערוץ 10, שוב צמצמה פערים והגיעה ל-7.4% מול 11% ל"אולפן שישי" בהגשת דני קושמרו. בשבת: "המגזין" בערוץ 10 התחזקה ל-8.4%, "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 נחלשה ל-18.6% ו"רואים עולם" בכאן הגיעה ל-4.4%.

רייטינג 10-9-17
 רייטינג 10-9-17