סלקום TV מעלה את ערוץ הילדים וערוץ לוגי של קבוצת RGE

בכך משלשת סלקום את תוכן ספריית ה-VOD לילדים ■ במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות של סלקום TV להשקעה בהפקות מקור שישודרו בערוץ הילדים ובערוץ לוגי

חברת סלקום חתמה על הסכם חדש עם קבוצת RGE שעתיד לשדרג את תחום הילדים בשירות הטלוויזיה שלה. במסגרת זו, ערוצי הילדים וספריית ה-VOD שלהם יינתנו ללקוחות סלקום TV ללא תשלום נוסף.

בעקבות חתימת ההסכם יצורפו לשירות הטלוויזיה של סלקום TV ערוץ הילדים וערוץ לוגי. הערוצים יעלו לשידור בימים הקרובים במתכונתם הנוכחית ויהיו זמינים ללקוחות גם במסגרת שירות 24/7, המוצע להם ללא תשלום נוסף ומאפשר לצפות בלוח השידורים עד שבוע אחורה.

התכנים יכללו את שידורם של המותגים האהובים מבית היוצר של שני הערוצים: סדרות והפקות המקור המדוברות "אלישע", "הבנים והבנות", "הפיג'מות", "הכול טום", "גרעינים" ועוד.

בתחום הרכש ייהנו הצופים ממבחר הסדרות החדשות המשובצות בערוצים, ובהם סדרות הלהיט של דרימוורקס: "ג'וליאן המלך", "הרפתקאות החתול במגפיים" ו"הדרקון הראשון שלי", כמו גם סדרות הנפשה פופולריות נוספות כגון "ארתור", "פוקימון", "פיבודי ושרמן" ועוד.

ההסכם החדש מעניק תוספת משמעותית לקטגוריית הילדים של סלקום TV, ובעקבותיו יצורפו לרשימת תכני ה-VOD של סלקום TV אלפי תכנים חדשים אשר עתידים לשלש את הצעת הילדים סלקום TV, שיוצעו ללקוחות השירות ללא תוספת עלות.

במסגרת ההסכם תיבחן האפשרות של סלקום TV להשקעה בהפקות מקור שישודרו בערוץ הילדים ובערוץ לוגי. 

הערוצים החדשים מצטרפים להצעה הנוכחית של סלקום TV הכוללת 51 ערוצים, ביניהם קבוצת ערוצי 5 (השייכת אף היא לקבוצת RGE), ערוצי הספורט של קבוצת צ'רלטון, ערוץ הספורט ONE HD, חבילת הערוצים בשפה הרוסית, ערוצי הברודקאסט 22, 10, 33, 99 ו-24 וערוצי CNN HD, ויוה, ויוה פלוס, נשיונל ג'יאוגרפיק, HD,FOX NEWS HD, FOOD NW, TRAVEL Channel HD ,FINE LIVING HD ערוץ בייבי HD ועוד. 

ניר שטרן, מנכ"ל קבוצת סלקום, מסר כי "מהלך הילדים ממצב את סלקום TV כחברה עם ההצעה החזקה והאטרקטיבית ביותר למשפחות עם ילדים, תינוקות ופעוטות. סלקום תמשיך להביא את התוכן הטוב ביותר ואת המותגים המובילים והאהובים על צופיה בהצעת הערך המשתלמת ביותר לצופה הישראלי".

יניב גרינולד, סמנכ"ל טלוויזיה ותוכן בקבוצת סלקום, מסר: "סלקום TV לא שוקטת על השמרים וממשיכה להביא את התוכן הטוב והאהוב על צופיה". 

נציין כי שני הערוצים, ערוץ הילדים וערוץ לוגי, כבר מופיעים בשירות הטלוויזיה המתחרה של פרטנר, פרטנר TV.