השקה נאה לריאליטי "דייט ראשון" של קשת, רגע לפני החג

סוף השבוע הארוך של ראש השנה אופיין בשידורים חוזרים, לקטים - ורייטינג נמוך ■ רשת הכניסה רק תוכנית אחת לטבלה - בכורה לעונה של "הכול הולך"

באופן לא מפתיע בשבוע שמחציתו היה ראש השנה - המאופיין ברייטינג נמוך ולכן בלקטים ושידורים חוזרים - רוב התוכניות שנכנסו לעשירייה שודרו בשלושת הימים הראשונים. בראש הטבלה ניצב הריאליטי של זכיינית ערוץ 2 קשת, "דייט ראשון", שעלה ביום ראשון ורשם נתון נאה של 23.4%. במקום השני נמצא הנאום של בנימין נתניהו באו"ם.

בשבוע חלש שכזה, אין פלא שמשדרי החדשות של ערוץ 2 הגיעו למקום השלישי, ו"חדשות סוף השבוע" למקום הרביעי. אפילו "תוכנית חיסכון", העוסקת בחדשות כלכלה וצרכנות, נכנסה לטבלה.

לקט שהוקדש לשאולי ואירנה מ"ארץ נהדרת" הקדים את החג וניצב במקום החמישי, ואחריו עוד פרק בסדרת הדוקו-ריאליטי "המתמחים", ששודר ביום שלישי - אך נקטע על-ידי נאום ראש הממשלה.

השקת העונה החדשה של "הכול הולך", תוכנית הבידור שחזרה למסך אחרי יותר משנתיים, רשמה 15.9% והייתה התוכנית היחידה של רשת שנכנסה לעשירייה הראשונה בטבלה, זאת לעומת 5 תוכניות של קשת.

השעשועון "מי יכול על ישראל" בהנחיית גלית גוטמן השיק משדר מיוחד בשיתוף ארגון לתת למימון ארוחות חג לנזקקים, אך הגיע לשפל של 11.7%. ספיישל אנשי השנה בפוליטיקה של "אנשים", ששודר אף הוא ביום שלישי, רשם נתון של 11%, והגיע למקום התשיעי.

בגזרת מהדורות החדשות בסוף השבוע "אולפן שישי" של חדשות 2 ירדה ל-10% לעומת "שישי" עם אילה חסון בערוץ 10 שהצליחה לשמור על 7.4% ומהדורת החדשות בתאגיד "כאן" שרשמה 3.5%. במוצאי שבת "חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 נחלשה ל-17.1%, ו"המגזין" בערוץ 10 רשם 8.9%.

רייטינג 24-9-17
 רייטינג 24-9-17