מסע אל העתיד בקפסולת הזמן של כנס ה-JOURNEY

מושב הנעילה בכנס ה-JOURNEY של חברת הייעוץ וראיית החשבון EY, בשיתוף עם "גלובס", יציע הצצה לעתיד מנקודת מבטן של דמויות מפתח באקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי ■ הכנס יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון ת"א

לוגו ג'רני
לוגו ג'רני

השאלה כיצד ייראה העתיד בכל אחד מתחומי החיים מעסיקה את בני האדם משחר האנושות, וכיום קשה לדמיין חשיבה על העתיד שאינה שמה דגש מרכזי על התפתחויות טכנולוגיות והשפעתן עלינו.

ה"מסע" במכונת הזמן שלנו יציע הזדמנות להצצה חטופה לעבר העתיד, מנקודת מבטן של דמויות מובילות באקו-סיסטם הטכנולוגי הישראלי. יזמים מנוסים לצד מתחילים, נציגי קרנות הון סיכון, אנג'לים ומומחים נוספים ינסו לארוז את תחזיתם בנוגע לעתיד להתרחש בתעשייה בשנים הקרובות, לדקה אחת בלבד.

הצטרפו לפאנל הנעילה של כנס ה-JOURNEY, על-מנת לשמוע מה דעתם של מומחים אלה בנוגע לשנה הקרובה בתעשיית ההיי-טק הישראלית: אילו הזדמנויות ומגמות יצוצו, מה החידושים הצפויים, ולאן ייקח אותנו המסע הטכנולוגי.

ישתפו בחזונם: מייקל אייזנברג, מייסד ושותף, Aleph VC; טל ברנוח, שותף מנהל, Disruptive; יונתן בן-ארצי, שותף מנהל, Firstime Ventures; טמיר ברלינר, מנכ"ל Magic Leap Israel; אידו ג'ינו, מנכ"ל RapidAPI; גיא הורביץ, שותף, Deutsche Telekom Capital Partners; גיגי לוי וייס, שותף מנהל, NFX Guild; דור סקולר, מנכ"ל ומייסד משותף, Intuition Robotics ועדי סופר-תאני, מנכ"לית פייסבוק ישראל.

כנס הג'רני יתקיים ב-25 באוקטובר במלון הילטון תל-אביב.

לפרטים והרשמה: www.journey-israel.com