גאדג'טים: רמקול בלוטות' של Bose - סאונד ב-360 מעלות

ה-SoundLink Revolve Plus הוא לא רמקול זול, אבל הוא נותן סאונד מצוין המסוגל למלא את החדר ואפילו חלל פתוח ■ היכולת שלו להתחבר לרמקולים נוספים של Bose ולהציע הגברה טובה יותר, הופכת אותו לאחד הרמקולים האלחוטיים המומלצים בשוק

יצרניות רמקולי הבלוטות' מנסות כל הזמן להמציא את עצמן מחדש. בין אם מדובר בעמידות למים, עיצובים מיוחדים או חיבורים למספר רמקולים בו זמנית. ה-SoundLink Revolve Plus של Bose מביא אל המשתמשים את קטגוריית רמקולי ה-360 מעלות.

עיצוב: ה-Revolve Plus מזכיר בעיצוב מנורת עששית, וגם ידית האחיזה מוסיפה למראה הזה. למרות הדימיון או אולי דווקא בגללו, מדובר ברמקול שנראה טוב ויוקרתי. ה-Revolve Plus עשוי אלומיניום כסוף עם גומי שחור בחלקים העליונים והתחתונים שלו. הוא שוקל קצת פחות מ-1 ק"ג. הרמקול גם מוגן מפני רטיבות קלה (IPX4). הכוונה אם תשפריצו עליו בטעות מים, לא יקרה לו כלום. זהו לא רמקול המיועד לטבילה בבריכה. הרמקול גם אמור לעמוד בפני נפילות אקראיות מהשולחן ולשרוד אותן.

כפתורים: החיבור הראשוני עבור סמארטפוני אנדרואיד, יכול להתבצע באמצעות תקשורת NFC. נגיעה קלה עם הסמארטפון בחלק העליון של ה-Revolve Plus ושני המכשירים מחוברים. מעבר לזה, יש כפתורים לשליטה בעוצמת הצליל ובמעבר בין השירים, כך שלא חייבים את הסמארטפון בהישג יד.

העוזרות הדיגיטליות של גוגל, אפל ואמזון מאפשרות לשלוט בצורה נוחה יותר באפליקציות המוזיקה מהסמארטפון (קצת פחות בישראל). ה-Revolve Plus מאפשר בלחיצת כפתור ארוכה על כפתור המולטיפנקשיין, להקפיץ את גוגל אסיסטנט או סירי לעזרה, מבלי שצריך לגשת פיזית לסמארטפון.

סאונד: ה-SoundLink Revolve Plus הוא רמקול אלחוטי בטכנולוגיית בלוטות', המסוגל לספק צליל ב-360 מעלות, דבר הנובע מהעיצוב שלו. בצורה הזו, אפשר למקם את הרמקול במקום מרכזי בחדר וכל האנשים הסובבים יוכלו להאזין לו בצורה מיטבית. הסאונד מצוין, הוא ממלא בקלות חדר ואפילו אזורים גדולים ופתוחים. הבאס חזק, ברור ומרגיש כאילו מדובר ברמקול גדול יותר. צלילי הבאס לא נהרסים מצלילים מתכתיים. הצלילים עצמם מאוזנים והקולות של הזמרים או של כלי הנגינה נשמעים ברורים ונעימים לאוזן, גם כשמגבירים את הווליום.

אחיו הקטן יותר, ה-SoundLink Revolve, סיפק צליל פחות עשיר ועם באס פחות מורגש, אבל עדיין מדובר ברמקול שעושה את העבודה בצורה טובה מאוד.

Bose מאפשרת לחבר את שני הרמקולים יחדיו. כך שניתן לפזר את שני הרמקולים בחדר. הדבר היחיד שהפריע לנו הוא החיבור לשני הרמקולים. מכיוון שהרמקול הראשון מבצע את החיבור לרמקול השני ולא הסמארטפון, התקשורת ש-Bose בחרה בה רגישה מאוד, עד כדי כך, שאם מישהו עומד בין שני הרמקולים, הצליל מפסיק או נקטע.

אפליקציה: אפליקציית Bose Connect מיועדת לעדכוני גרסה וגם לחיבור שני רמקולים. מדובר באפליקציה בסיסית ונוחה לשימוש, אבל לפחות בגרסת האנדרואיד, כאשר הסמארטפון נמצא בממשק בעברית, יש מעט באגים בעיצוב.

סוללה: מחבר הטעינה הוא מסוג מיקרו USB ולא USB-C. מה שיכריח משתמשי סמארטפונים מהשנה האחרונה, להיסחב עם מטען נפרד. זמן הסוללה עומד כאן על כ-12 שעות. תכונה נחמדה היא חיווי קולי באנגלית של אחוז האנרגיה הנותר בסוללה. Bose גם מציעה תחנת עגינה (אביזר נפרד), המאפשרת להניח עליה את הרמקול ולטעון תוך כדי האזנה.

בשורה התחתונה: ה-SoundLink Revolve Plus הוא לא רמקול זול, אבל הוא נותן סאונד מצוין ב-360 מעלות, המסוגל למלא את החדר ואפילו חלל פתוח. היכולת שלו להתחבר לרמקולים נוספים של Bose ולהציע הגברה טובה יותר, הופכת אותו לאחד הרמקולים האלחוטיים המומלצים בשוק.

מחירים: SoundLink Revolve Plus נמכר ב-1,570 שקל (יבואן ניופאן)

דגם SoundLink Revolve נמכר ב-1,100 שקל

ציון 9.5

■ צחי הופמן היה כתב הטכנולוגיה והגאדג'טים של "גלובס". כיום הוא מנהל בלוג ביקורות פרטי ("the gadget reviews") ועובד בחברת בלונד 2.0, המתמקדת ביח"צ לחברות סטארט-אפ.