גולן טלקום מדווחת: התקלה ברשת נפתרה לחלוטין

(עדכון) - מוקדם יותר דיווחו מנויי גולן טלקום כי לא ניתן לקבל או להוציא שיחות ■ החברה: "כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות ומרבית השיחות הנכנסות היו תקינות" ■ תקלה זו באה כ-3 שבועות אחרי התקלה הקודמת שחוו מנויי גולן

גיל שרון / צילום: תמר מצפי
גיל שרון / צילום: תמר מצפי

חברת הסלולר גולן טלקום מדווחת כי התקלה ברשת שלה "נפתרה לחלוטין". לדברי החברה, "כבר לאחר 15 דקות מרגע הופעת התקלה כמעט כל השיחות היוצאות היו תקינות, ומרבית השיחות הנכנסות גם כן. אנו מתנצלים בפני לקוחותינו על חוסר הנוחות הקצרה".

מוקדם יותר דיווחו מנויי גולן טלקום כי תקלה ברשת של החברה משבשת את השימוש בסלולרי, כך שלא ניתן היה לקבל או להוציא שיחות. יצוין כי ניתן היה להשתמש ברשת האינטרנט אולם לא בשירותי הטלפון. 

תקלה זו באה כ-3 שבועות אחרי התקלה הקודמת שחוו מנויי גולן טלקום. גם בתקלה הקודמת, שנמשכה יותר מ-5 שעות, לא יכלו מנויי גולן טלקום לקבל או להוציא שיחות.

גם הפעם התקלה לא דווחה באתר החברה, אולם בעמוד הפייסבוק של גולן טלקום, בעקבות פניות של גולשים, דיווחה החברה כי היא מטפלת בתקלה. "מהנדסי החברה פועלים לתיקון התקלה בהקדם האפשרי ומדגישים כי היא אינה פוגעת בגלישה באינטרנט", נכתב בעמוד. 

בהמשך, כאמור, נמסר מגולן טלקום כי התקלה נפתרה לחלוטין.