רשת מלונות היוקרה Six senses נכנסת לראשונה לישראל

הצעד הראשון של הרשת בישראל ייעשה במקום לא קונבנציונלי: הרשת תתפעל את המלון המדברי חאן שחרות של קבוצת כרמי הערבה שצפוי להיפתח בשנת 2018

הדמיה-טוטם / סטודיו טוטם
הדמיה-טוטם / סטודיו טוטם

ענף המלונות בישראל נמצא בתקופה של תנופה ופתיחת בתי מלון, גם על-ידי רשתות בינלאומיות. היום (ד') הודיעה רשת מלונות היוקרה הבינלאומית Six senses כי היא נכנסת לראשונה לישראל.

הצעד הראשון של הרשת בישראל ייעשה במקום לא קונבנציונלי, כשהרשת תתפעל את המלון המדברי חאן שחרות של קבוצת כרמי הערבה, שצפוי להיפתח בשנת 2018. המלון, בתכנונו של משרד פלסנר אדריכלים, ממוקם בחבל ארץ בראשית בראש גבעה הצופה על הרי אדום, כ-60 ק"מ צפונית מאילת. המתחם, הפרוס על פני 188 דונם, יכלול 65 חדרי אירוח, ספא, בריכות שחייה, חוות גמלים, מרכז פעילויות מדברי ועוד.

קבוצת כרמי הערבה, הפועלת ביזמות חקלאית בנגב בשיתוף עם המועצה האזורית אילות, החליטה להתרחב לתחום התיירות ברוח חזון פיתוח התיירות והתעסוקה בנגב והערבה. מתחם האירוח שבונה הקבוצה נושא תקן בנייה ירוקה, למשל בהיבט של שימוש ומחזור חומרים מקומיים, היטמעות בטופוגרפיה ועוד.

Six Senses הוקמה ב-1995 ומנהלת שורה של מלונות יוקרה בדגש על מלונות סביבתיים הממוקמים באזורים ייחודים, בנוף הפתוח או בסביבה אורבנית. הרשת מפעילה מלונות או מרכזי ספא בסין, בתאילנד בצרפת, באיים המלדיביים, בפורטוגל, בטורקיה, בהודו, בקטאר בדובאי ועוד. לכל אתר של החברה יש אופי ועיצוב משלו אשר תואמים את היופי הייחודי של האזור בהם הם נמצאים.