עקב העדויות: גבי גזית "יוצא לחופשה" מתוכניתו ב-103FM

(עדכון) - בתחנה הודיעו כי השדרן הוותיק ביקש לצאת לחופשה, בהמשך לבירור שנערך לו אצל מנכ"ל התחנה ■ עיתונאית חברת החדשות, דנה ויס, סיפרה היום בגל"צ: "הוא נהג לנשק על השפתיים, ככה סתם, כל פעם שנפגשים במסדרון"

גבי גזית לא ישוב בתחילת השבוע הבא אל המיקרופון - כך נמסר הערב (ה') מתחנת הרדיו 103FM. מנכ"ל התחנה, אור צלקובניק, מסר כי "בהמשך לבירור נרחב שנערך אצלי בעניין עם גזית, הודיע לי השדרן כי הוא מבקש לצאת לחופשה. קיבלתי את בקשתו, ועל כן לא הוא ישוב ביום ראשון הקרוב אל המיקרופון. כפי שאמרתי הבוקר, 103FM מגנה בכל לשון הטרדות ותקיפות מיניות, ורואה במאבק בתופעה חשיבות עליונה".

כזכור, הטענות נגד גזית החלו עם ציוץ של העיתונאית דנה ויס, מגישת "חדשות סוף השבוע" בחברת החדשות, שכתבה: "תחשוב טוב, גבי גזית. גם לפני 15 שנה עשית. ויותר. כמו למשל להתעקש לנשק על הפה כשנפגשים ככה סתם במסדרון במערכת. למה? ככה. כי אתה יכול. בשגרה".

היום התראינה ויס בתוכנית "דקל-סגל" בגלי צה"ל והסבירה מה גרם לה לדבר כעת: "כבר הרבה זמן אמרתי (לעצמי) שאם אני אראה שגזית ממשיך בקו הזה ומרים ראש ומזלזל בכאב של הצד השני, אז אני אעשה מעשה".

כזכור, ויס פרסמה את ציוצה בעקבות ציטוט של גזית, שלפיו "אני מניח שליטפתי ישבן של אישה לפני 45 שנה", אותו אמר בעקבות עדותה של העיתונאית אושרת קוטלר ביחס לאלכס גלעדי.

כשנשאלה ויס על התנהלותו של גזית שעליה התלוננה, אמרה: "הוא נהג לנשק על השפתיים, ככה סתם, כל פעם שנפגשים במסדרון".

בהמשך לדבריה של ויס עלתה בתוכנית של ירון דקל ועמית סגל בגלי צה"ל אישה נוספת, שהתראיינה בשם בדוי, וסיפרה: "שכרתי מגזית דירה במשך הרבה שנים וחוויתי בדיוק את אותה סיטואציה שתיארה ויס - הוא נישק אותי לא בהסכמה".

גזית עצמו התייחס אתמול (ד') בתוכניתו לציוץ המקורי של ויס ואמר: "כל הדברים שנכתבו ופורסמו אתמול על-ידי הגברת ויס לא היו ולא נבראו".

הבוקר התפרסמה בפייסבוק עדות שלישית נגד גזית, של אישה בשם שימרית סקורניק-פלג: "גבי גזית החצוף. אין לך טיפת בושה. שקרן עלוב. גם אותי נישקת בפה. נשיקה רטובה ומגעילה שתלווה אותי עד סוף חיי. 13 שנים עברו מאז, הייתי בסך-הכול ילדונת בת 26... אי-שם במטבחון הצר של אולפני הרדיו האזורי, הדפת אותי אל המקרר בהפתעה. כמה גועל, אינני יכולה אפילו להיזכר בזה".