עזיבה בצמרת פסגות: ענת כנפו תבור פורשת

כנפו תבור, משנה בכיר למנכ"ל בית ההשקעות וראש חטיבת חיסכון ארוך טווח, פורשת מתפקידה ועוזבת את בית ההשקעות שבבעלות קרן אייפקס ■ בעבר הלא רחוק נקשר שמה של כנפו (41) כמועמדת להתמנות למנכ"ל בית ההשקעות

שינוי בחיסכון לטווח ארוך של פסגות: ל"גלובס" נודע כי ענת כנפו תבור, משנה בכיר למנכ"ל בית ההשקעות וראש חטיבת חיסכון ארוך טווח, פורשת מתפקידה ועוזבת את בית ההשקעות שבבעלות קרן אייפקס. כנפו מנהלת את פעילויות הגמל, ההשתלמות והפנסיה של בית ההשקעות. היא מכהנת כמנכ"לית פסגות קופות גמל ופנסיה והיא אחת משלושה המשנים הבכירים למנכ"ל בית ההשקעות, ברק סורני.

כנפו עובדת בפסגות 17 שנה, מאז 2001, ובמהלך השנים הללו היא עשתה מגוון תפקידים, בתחום קרנות הנאמנות כמו גם בתחומי הגמל והפנסיה. במסגרת זו היא היתה סמנכ"לית תפעול בפסגות קופות גמל ופנסיה ומנכ"לית פסגות פנסיה (ה.ע.ל - קרן הפנסיה הוותיקה שבבעלות בית ההשקעות). כמו כן, קודם למינויה למנכ"לית הגמל והפנסיה של פסגות היא כבר הייתה משנה בכיר למנכ"ל וניהלה את המשאבי-אנוש בבית ההשקעות. לתפקידה הנוכחי היא מונתה לפני פחות משנתיים, בתחילת 2016.

במסגרת תפקידה הנוכחי היא מכהנת גם כיו"ר פסגות השקעות בסוכנויות ביטוח, באומגה חיסכון ופיננסים סוכנות לביטוח, בפסגות קומפס השקעות ובפסגות קומפס קרנות גידור. בעבר הלא רחוק נקשר שמה של כנפו (41) כמועמדת להתמנות למנכ"ל בית ההשקעות, עם פרישתו של חגי בדש. נזכיר כי מאז שפרש בדש עזבו את פסגות כמה מבכירי המנהלים, בהם טל קדם וירון דייגי.

פסגות הינו שחקן מינורי בשוק הפנסיה החדשה. בשוק הגמל וההשתלמות מדובר בגוף הניהול הגדול במשק, בעיקר הודות לרכישות שביצע בשנת 2009 מפריזמה. כיום מנהלת פסגות קופות גמל וקרנות השתלמות עם נכסים בהיקף של כ-56.8 מיליארד שקל - הגם שהיא סובלת מצבירה נטו שלילית.