רייטינג שבועי: אין משדר שמשיג יותר מ-20%; ערוץ 10 מתחזק

"המירוץ למיליון" של רשת מובילה, קשת אחראית ל-8 תוכניות בעשירייה הפותחת של השבוע החולף ■ ערוץ 10 לא נכנס לעשירייה אך רושם את השבוע הטוב ביותר שלו מאז פיצול ערוץ 2

הדי קמפיין הפיצול של ערוץ 2 הולכים ומתרחקים, התוכניות החדשות שעלו לקראת נובמבר נכנסות אל שלבים מתקדמים יותר ומסעירים פחות, ונתוני הרייטינג של קשת ורשת רושמים ירידה מתונה - ובמקביל ערוץ 10 מגלה סימני עלייה.

השבוע אף לא תוכנית אחת חוצה את רף ה-20%, אם כי הרייטינג עדיין גבוה ביחס לתחזיות המוקדמות. לראש הטבלה מטפס משדר "המירוץ למיליון" של רשת ששודר אמש ורשם נתון של 19.4%. מלבדו רשת מכניסה לטבלה רק עוד תוכנית אחת, "אקס פקטור", שנתוניה מקובצים על פי הכללים לנתון אחד מכיוון ששודרה שלוש פעמים. בסך הכול, הרייטינג השבועי הממוצע של רשת בפריים-טיים (20:00-23:00) יורד לנתון של 11.4%.

העובדה שרשת מכניסה רק שתי תוכניות לטבלה מאפשרת לקשת להשתלט עליה באופן כמעט מוחלט באמצעות 8 תוכניות. הבולטת שבהן ממשיכה להיות "חתונה ממבט ראשון", היורדת השבוע למקום השני ולנתון של 18.2%. קשת גם שומרת על נתון שבועי ממוצע בפריים של 13.7% בדומה לשבוע הקודם. 

רייטינג
 רייטינג

ההתפוגגות החלקית של הבאזז שעוררו שני הערוצים המפוצלים, בהחלט באה לידי ביטוי בנתונים של ערוץ 10, שבשבועות הראשונים היה נראה שתוכניותיו מאיימות לקרוס תחת מותגי הענק שקשת ורשת שיסו האחת בשנייה.

"גב האומה" אמש טיפסה לנתון שיא מאז הפיצול של 8%; "המקור" ביום רביעי הגיעה ל-7.3%, וגם רוב הרצועות הקבועות של הערוץ רשמו השבוע את הממוצע הגבוה ביותר שלהן מאז הפיצול. ממוצע הפריים של הערוץ גם הוא בשיא מאז הפיצול עם 7.2%.

ההתחזקות של 10 באה לידי ביטוי גם במהדורות החדשות בסופ"ש. "שישי" עם אילה חסון הגיעה ל-8.6%, וכך גם "המגזין" עם אושרת קוטלר. מנגד "אולפן שישי" הגיע לנתון מצרפי של 14.7% (9.4% ברשת ו-5.3% ברשת), ו"חדשות סוף השבוע" הניבו 26%. באופן חריג הצפייה בתוכנית ברשת (13.5%) הייתה גבוהה מהצפייה בה בקשת (12.5%).