מיי סייז ניצלה זמנית ממחיקה מבורסת נאסד"ק

שווי השוק של מי סייז 16 מיליון דולר בלבד, לאחר שאיבדה 92% מהשיא שרשמה בפברואר האחרון

בכירי מיי סייז בפתיחת המסחר במניה בנאסד"ק / צילום: נאסד"ק
בכירי מיי סייז בפתיחת המסחר במניה בנאסד"ק / צילום: נאסד"ק

חברת מיי סייז ניצלה, לפחות באופן זמני, ממחיקת המניות שלה ממסחר בנאסד"ק. מיי סייז, שפיתחה אפליקציית הלבשה סלולרית, נסחרת במקביל ברשימה המשנית של הנאסד"ק ובבורסה של ת"א, ושווי השוק שלה הוא כ-16 מיליון דולר בלבד, אחרי נפילה של 84% במניה בשנה האחרונה וצניחה של 92% מהשיא שנרשם בפברואר האחרון.

בחודש יוני, כששווי החברה עמד על 23 מיליון דולר, קיבלה החברה מכתב התראה מהנהלת הנאסד"ק, לפיו היא אינה עומדת בתנאי הסף של שווי השוק, שצריך להיות גבוה מ-35 מיליון דולר. למיי סייז ניתנו, כנהוג, 180 יום לעמוד מחדש בתנאי, אך תקופה זו חלפה והיא עדיין נסחרת בשווי שנמוך מהנדרש.

שלשום הודיעה החברה כי קיבלה מכתב נוסף מהנאסד"ק ולפיו משום שאינה עומדת בתנאים, מנייתה תימחק מהמסחר ב-14 בדצמבר, אלא אם החברה תערער על הקביעה. אתמול עדכנה מיי סייז כי הגישה ערעור. שימוע בנושא ייערך ב-25 בינואר, כך שבשלב זה המניות ימשיכו להיסחר ברשימה המשנית של הנאסד"ק עד לקבלת החלטה סופית. בהנחה שמיי סייז תימחק מהמסחר, סביר להניח שמניותיה יועברו למסחר מעבר לדלפק בארה"ב (OTC).

מיי סייז, שבשליטת שושנה זיגדון, רונן לוזון וישראל לוי, פיתחה אפליקציה שמאפשרת למדוד את מידותיו של אדם באמצעות טלפון סלולרי, כדי להקל על רכישת בגדים באינטרנט. לפני כמה חודשים היא עמדה במוקד של פרשייה תמוהה, שכללה הטעייה של המשקיעים: החברה הודיעה על הסכם שיתוף פעולה עם דואר ישראל, אף שהסכם כזה לא נחתם מעולם. לאחר שנאלצה לפרסם הבהרה, הודיעה כעבור מספר ימים באופן סופי על סיום ההתקשרות עם הדואר.