מנכ"ל טבע קאר שולץ לנתניהו: "מתנצל בשם ההנהלה הקודמת"

שולץ במכתב לרה"מ: "אנו, הדירקטוריון והנהלת החברה, מבקשים להבטיח לך כי לאחר בחינה מדוקדקת של החלופות, אין לנו ברירה אחרת – אנחנו חייבים להציל את טבע - וכך נעשה"

על רקע תוכנית ההתייעלות הדרמטית עליה הודיעה היום (ה') ענקית התרופות טבע, הכוללת בין היתר פיטורי כ-1,700 עובדים בישראל - מנכ"ל החברה, קאר שולץ, שלח היום מכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בזו הלשון:

"אני מבקש להתנצל בכנות ובאופן אישי בשם הנהלת טבע הקודמת על המצב עמו מתמודדת החברה כיום. אנו, הדירקטוריון והנהלת החברה, מבקשים להבטיח לך כי לאחר בחינה מדוקדקת של החלופות, אין לנו ברירה אחרת - אנחנו חייבים להציל את טבע - וכך נעשה.

"אני מחויב לשמור את המטה העולמי של טבע בישראל, ובכלל זה את לשכתי. אני עושה זאת כחלק ממחויבותי לישראל ומתוך ביטחון מרבי בפוטנציאל להצלחתנו כאן בטווח הארוך.

"במהלך 30 שנותיי בתעשיית התרופות למדתי להעריך ואף להעריץ את טבע כחברה מובילה וייחודית בענף, בשל מחויבותה הבלתי מתפשרת לפתח ולספק תרופות איכותיות למאות מיליוני מטופלים מדי יום. טבע הגיעה למעמדה הגלובלי המוביל גם בזכות הרוח הישראלית המאפיינת את החברה כבר למעלה מ-116 שנה. התוכנית עליה הודיעה החברה היום נועדה בראש ובראשונה לממש את שאיפתנו המשותפת - לשמר את טבע כחברה גלובלית חזקה, אשר בסיסה בישראל.

"כבוד ראש הממשלה, אני מבקש להביע את הערכתי על התמיכה המשמעותית אשר קיבלה טבע מממשלת ישראל", לשון המכתב של מנכ"ל טבע לראש הממשלה.