תחזית מזג האוויר: התקררות ניכרת וסיכוי לגשם

כבר במהלך היום נתחיל לחוש בשינוי של מזג האוויר, שייעשה חורפי יותר ■ אמנם קיים סיכוי לגשמים, אך עדיין שבת מתאימה לטיולים ■ מחר יתחיל החורף האמיתי עם גשמים רציניים וחשש להצפות בכל חלקי הארץ; קיים גם סיכוי לשלג נוסף בחרמון

מזג אוויר, חורף, גשם, מטריה, זוג / צלם רויטרס
מזג אוויר, חורף, גשם, מטריה, זוג / צלם רויטרס

החורף שוב נזכר שהוא צריך להגיע: לאחר מערכת חורפית קצרצרה וכמה ימים יבשים, החורף שוב חוזר. במהלך היום (שבת) נרגיש ירידה בטמפרטורות וגשמים קלים יירדו בצפון, אך מזג האוויר עדיין נוח לטיולים. החל ממחר, נחוש בהתקררות ניכרת וגשמים מקומיים יחלו לרדת בחלקים נרחבים של הארץ.

הטמפרטורות הצפויות היום ברחבי הארץ: בקצרין 16, בנהריה 17, בצפת 13, בטבריה 18, בחיפה 17, בטייבה 18, באריאל 14, בתל-אביב 18, בירושלים 14, בבית שמש 19, בים המלח 21, ברחובות 19, בבאר-שבע 18 ובאילת 14 מעלות.

מחר (ב') בשעות הבוקר, עדיין יהיה בהיר, אך בשעות הערב והלילה, עם בואה של השנה האזרחית החדשה, ייכנס החורף האמיתי עם מערכת גשם קצרה שתימשך עד לשעות הלילה של יום שני - היום הראשון של 2018. המערכת הזו תביא עמה גשמים משמעותיים עם חשש להצפות ברוב אזורי הארץ וסיכוי לשלג נוסף בחרמון.

יום ב' יהיה היום החורפי ביותר בשבוע, עם סופות רעמים פה ושם. כבר בשלישי בשעות הצהריים המערכת הזאת מסתלקת ואנחנו נישאר רק עם הקור.