שופרסל מינתה את אורי וטרמן למנכ"ל ניו-פארם

רשת הדראגסטור מונה 62 סניפים ברחבי ישראל ■ שופרסל השלימה את רכישת הרשת בסוף דצמבר 2017 לפי שווי של 128 מיליון שקל

חברת שופרסל מינתה את אורי וטרמן לתפקיד מנכ"ל ניו-פארם, רשת הדראגסטור המונה 62 סניפים ברחבי ישראל. שופרסל השלימה את רכישת הרשת בסוף דצמבר 2017 לפי שווי של 128 מיליון שקל.

וטרמן מגיע אל ניו-פארם לאחר שמילא בשנים האחרונות תפקידים בתחום התקשורת. בתפקידו האחרון כיהן כמנכ"ל חברת התקשורת SkyVision Global Networks אשר לה 11 חברות בנות ברחבי העולם. בתפקידו הקודם לכן כיהן וטרמן כסמנכ"ל החטיבה הקווית של פרטנר וכמנכ"ל 012, בתקופה שבה התמזגה אל פרטנר. קודם לכן שימש כמשנה למנכ"ל 012 ובמסגרת תפקידו היה אחראי על מערך השיווק, התמחור והאסטרטגיה של החברה.

ניו פארם תהפוך עתה לחלק מרשת הקמעונאות הגדולה בישראל, שעברה בשנתיים האחרונות תוכנית התייעלות מוצלחת בהובלת אברכהן, מה שעשוי לאפשר לה לצמוח בשלל המדדים. ביחס לתוכניותיה לגבי רשת הפארם שרכשה פירטה שופרסל כי 'עדיין אין לחברה אומדן השקעות בניו-פארם, אך החברה צופה כי השקעות, ככל שתבוצענה, לא תהיינה בסכומים מהותיים לחברה'. עוד ציינה רשת הקמעונאות כי בכוונתה 'להמשיך להפעיל את ניו-פארם במתכונתה הקיימת כרשת וכחברה נפרדת' ו'לשלב את ניו-פארם במועדון הלקוחות, מועדון כרטיסי האשראי ובמכירות האונליין שלה '.

להחזקה של שופרסל ברשת פארם עשויה להיות השפעה דרמטית על השוק. אמנם כבר היום היא מחזיקה במחלקת טואלטיקה רחבה, אך ההתרחבות הפיזית והכניסה לתחומים נוספים ישנו את השוק הנשלט ביד רמה על ידי סופר-פארם, שלה כ-240 סניפים והכנסות של 4.7 מיליארד שקל בשנה.