ועידת ישראל לעסקים לשנת 2018: It's complicated

החל ממחר ולמשך יומיים תיערך בירושלים ועידת ישראל לעסקים של "גלובס" תחת הכותרת It's complicated ■ למעלה מ-100 דוברות ודוברים יעסקו בסוגיות הכלכליות – חברתיות הבוערות: משבר טבע, קדחת הביטקוין, תכנון ארוך-טווח לישראל, רגולציה כלכלית ואחריות תאגידית ■ אל תצפו לשמוע אמת אחת, אבל תתכוננו לשמוע כמה רעיונות שיאתגרו את כל מה שחשבתם

נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין / צילום: שאטרסטוק
נשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין / צילום: שאטרסטוק

29 שנים לאחר שנוסדה בידי חיים בר און ז"ל, תחל מחר ועידת ישראל לעסקים של גלובס בירושלים. אל תצפו לבוא ולשמוע אמת אחת, אבל תתכוננו לפגוש למעלה מ-100 דוברים, כמחציתם נשים והרבה רעיונות שיאתגרו את כל מה שחשבתם.

אנחנו בגלובס המתחדש מאמינים שהעולם איננו פשוט. לכל תזה יש אנטיתזה, לכל עמדה יש עמדה הפוכה. האתגר שלנו בוועידת ישראל לעסקים הוא לייצר שיח שמשקף את השונה, את הקונפליקט, את קשת הדעות.

בוועידה שתיפתח מחר בבנייני האומה בירושלים במעמד נשיא ראובן (רובי) ריבלין, ייקחו חלק עשרות אישי ציבור, שרים, חברי כנסת, ראשי ערים, רגולטורים, אנשי עסקים ונציגים של מגזרים חברתיים. לאורך ימי הועידה יתקיימו שורה של מפגשים והרצאות בשלל הנושאים הבוערים שעל סדר היום בהשתתפות היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, שרת המשפטים איילת שקד ופרקליט המדינה שי ניצן. שר האוצר, משה כחלון שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שר הכלכלה אלי כהן וכל הרגולטורים הכלכליים של ישראל שיופיעו באופן נדיר על במה אחת.

צמרת ההייטק הישראלית תהיה שם בדיון מיוחד במלאת 70 שנה לסטארט אפ ניישן וסגן נשיא אמזון לחדשנות יגיע במיוחד מסיאטל כדי לענות לשאלות הקהל על עתיד הקניות ברשת.

אביחי מנדלבליט / צילום: שלומי יוסף
 אביחי מנדלבליט / צילום: שלומי יוסף

עוד במשתתפים: נגידת בנק ישראל קרנית פלוג, יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן ומתאם הפעולות בשטחים האלוף פולי מרדכי. המנהל המיוחד לנכסי אליעזר פישמן, עו"ד יוסי בנקל יספר על אחורי הקלעים של פשיטת הרגל הגדולה בתולדות ישראל. עפרה שטראוס יו"ר שטראוס גרופ ואיציק צאיג מנכ"ל אסם ייצגו את חברות המזון ומנכ"ל פרטנר איציק בנבנישתי ידבר על עתיד שוק הטלוויזיה.

כמו כן, ייקחו חלק בועידה, בכירי בנק הפועלים ובכירי בבית השקעות פסגות, בכירי תעשיית הפרייבט אקוויטי ובכירי הבורסה ושוק ההון בישראל ושורה של דוברים מעוררי השראה שידונו בעתיד החברה והכלכלה בישראל.

דיונים מיוחדים יעסקו בקדחת הביטקוין, במשבר של טבע, בעתיד התעשייה הישראלית ובאתגרי שוק הדיור ושוק התחבורה. דיונים יוקדשו לאחריות חברתית בעסקים ולכלכלת ייעוד.

איילת שקד / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב
 איילת שקד / צילום: שאטרסטוק, א.ס.א.פ קריאייטיב

במהלך היום השני לוועידה (יום חמישי ה-11 בינואר) ייערך אירוע אינטראקטיבי עם הקהל שיועבר בשידור ישיר ויכלול שורה של דוברים פורצי דרך תחת הכותרת "חושבים שינוי - עושים שינוי". באירוע ייקחו חלק בין היתר עיתונאית חדשות 2 סיון רהב מאיר וכן תיערך בו הרצאה מיוחדת על ביטקויין ובלוקציין.

במסגרת הועידה נחשוף גם את החזון של גלובס המתחדש. ערב הגאלה שיערך בסיומו של היום הראשון יוקדש להצגת נבחרת הצעירים המבטיחים של ישראל שנבחרו על ידי עיתונאי גלובס וייערך במעמד שר האוצר, משה כחלון.

מוזמנים לבוא להקשיב, להשמיע, לראות ולחשוב. ואל תשכחו: It's complicated.

האירוע כולו יועבר בשידור חי באתר גלובס.

לתכנית המלאה של ועידת ישראל לעסקים לחצו כאן