מקום טוב באמצע: סמסונג משיקה שני מכשירי ביניים חדשים

החברה משיקה שני דגמים חדשים, A8 ו-A8 PLUS, שפונים לקהל יעד צעיר המתעניין במצלמות איכותיות ■ המחירים תואמים את שוק מכשירי הביניים: 2,000-2,300 שקל

סמסונג משיקה שני טלפונים חדשים, שהיוו את מכשירי הדגל שלה בקטגוריית הביניים: גלקסי A8 וגלקסי A8 PLUS המצויד במסך גדול יותר ובסוללה ארוכת-טווח.המכשירים פונים בעיקר לדור המילאנליאלס ושמים דגש על פיצ'ר של מצלמה איכותית. המחירים יעמדו על 2,000 שקל ו-2,300 שקל בהתאמה.

שני הדגמים כוללים מצלמה קדמית כפולה, מסך באיכות אינפיניטי שמבחינת סמסונג מותקן לראשונה בקטגוריה הזו. בשני המכשירים אין כפתור בית, כך ששטח הפנים של המסך גדל.

לדברי גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל סמסונג ישראל, מדובר בקטגוריה שבהרבה מקרים מאלצת את היצרניות להתפשר על דברים שונים כמו מצלמה, נפח זיכרון או מותג. "הקטגוריה הזו מאתגרת לאור מסגרת תקציבית מוגדרת. דור המילאנליאלס הוא קהל היעד שלה, ויש להם דרישות לכמה פיצ'רים, בראשם מצלמה ונפחי אחסון לתמונות. אנחנו מביאים פה מענה לשני הדברים הללו ברמה הגבוהה ביותר בקטגוריה".

נדמה כי היתרון הגדול של המכשיר הזה מתמקד במצלמה הקדמית הכפולה, אשר מאפשרת לברור בין עדשה משנית לראשית, והתוצרת שלה ניכרת לעין, עם תמונות סלפי איכותיות בהחלט, הודות ליכולת "live focus".

מבחינה טכנית, נפח האחסון עומד על 64 ג"ב בגרסת הבסיס, תוך אפשרות להרחבה עד 256 ג'יגה בייט. לטלפון זיכרון מובנה של 4 ג'יגה. כמו כן, חיי הסוללה עומדים על 3,000 MA ו-3,500 MA לדגם הפלוס. 

מבחינת סמסונג, הבשורה המרכזית במכשיר נוגעת לשלוש התכונות החשובות, מצלמה מסך ואחסון. המכשיר מצויד בחיישן טביעת אצבע אחורי, וביישומון מסנג׳ר למשתמשים הצעירים, שיוכלו לנהל שתי שיחות במקביל. גם ביקסבי העוזרת האישית של סמסונג מותקנת במכשירים, והם בעלי יכולת ממשק עם משקפי VR.המכשיר זמין ב-3 צבעים, עם יכולת עמידות למים ואבק.

ההשקה תלווה בקמפיין ארצי בהובלת שלושת הפרזנטורים שבחרה סמסונג, גיא זוארץ, יוסי בניון ונטע אלחמיסטר.