פוקס: מו"מ מתקדם עם לאומי קארד להקמת מועדון לקוחות

מועדון הלקוחות יכלול בין היתר פעילות אשראי, לרבות הנפקת כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים שיונפקו ויתופעלו ע"י לאומי קארד ■ חברי המועדון ייהנו ממלוא ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות של פוקס, דרים קארד, וכן מהטבות נוספות ייחודיות

הראל ויזל / צלם: אמיר מאירי
הראל ויזל / צלם: אמיר מאירי

קבוצת פוקס  הודיעה הבוקר (א') על משא-ומתן מתקדם עם לאומי קארד להקמה ותפעול של מועדון לקוחות משותף, הכולל בין היתר פעילות אשראי, לרבות הנפקת כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים אשר יונפקו ויתופעלו על-ידי לאומי קארד ויעניקו הטבות לחברי המועדון.

בין ההסכמות שהושגו בין הצדדים בנוגע להקמת מועדון הלקוחות: הצדדים יפעלו כמיטב יכולתם על-מנת להשיק את המועדון ב-1 במאי 2018. חברי המועדון ייהנו ממלוא ההטבות הניתנות במועדון הלקוחות של החברה, דרים קארד, וכן ממגוון הטבות נוספות ייחודיות שיוענקו על-ידי החברה וכן הטבות ומבצעים הניתנים על-ידי לאומי קארד לכלל מחזיקי כרטיסי אשראי חוץ-בנקאיים. מועדון הלקוחות יכלול את כל מותגי קבוצת פוקס (בעצמה ו/או באמצעות חברות המוחזקות על-ידה) הכלולים כיום או שיכללו במועדון דרים קארד של החברה.

ההסכם שייחתם בין הצדדים (אם וככל שייחתם) יסדיר בין היתר הוראות הנוגעות לגיוס לקוחות, תקציבי שיווק ופרסום וכן מנגנון התחשבנות בין הצדדים בדבר חלוקת ההכנסות בניכוי ההוצאות בפועל בגין פעילות המועדון, בחלקים שווים.

כחלק ממנגנון ההתחשבנות בין הצדדים, ישולמו לחברה סכומים מינימליים, בסך כולל מצטבר של כ-165 מיליוני שקל,  לתקופת ההסכם, אשר ישולמו לחברה גם במקרה בו לא ייווצרו רווחים במועדון. 

לאומי קארד תשלם לחברה בשנת הפעילות הראשונה סך של 45 מיליוני שקל, כמפורט להלן: תשלום חד-פעמי בסך של 35 מיליוני שקל, בתוספת מע"מ, מתוכו סך של 25 מיליוני שקל ישולם לחברה יום קודם להשקת המועדון, והיתרה תשולם בסמוך לאחר קיומו של מספר מינימלי של כרטיסים פעילים כפי שסוכם בין הצדדים, וכן סכום מינימלי מובטח של 10 מיליוני שקל בגין חלקה של החברה ברווחי המועדון בשנת הפעילות הראשונה.

החל מהשנה השנייה ועד השנה החמישית (כולל), לאומי קארד תשלם לחברה בגין חלקה של החברה ברווחי המועדון סך של 10 מיליוני שקל, וב-5 השנים האחרונות בתוספת של 2 מיליון שקל בכל שנה (קרי, 12 מיליון עד 20 מיליון לשנה, בהתאמה).

ההסכם יהיה בתוקף למשך 10 שנים, כאשר ללאומי קארד יש זכות לסיים את ההסכם ככל שלא יתקיים מספר מינימלי של כרטיסים פעילים בתום 4.5 שנים ממועד השקת המועדון, בהודעה של שנה מראש (במקרה זה ההסכם יבוא לסיומו לאחר 5.5 שנים). בתום תקופת ההסכם, יחודש ההסכם באופן אוטומטי ל-5 שנים בכל פעם, בכפוף לעמידה ביעדי רווחיות כפי שייקבעו בהסכם. במקרה בו לא חודש ההסכם באופן אוטומטי, כל צד יהא רשאי לבטל את ההסכם בהודעה של שנה מראש.

התקשרות החברה בהסכם כאמור היא בכפוף לקבלת אישור דירקטוריון החברה, שצפוי להתכנס הערב ולדון באישור העסקה.