יו"ר בזק גרנות נפגש עם אליוט; הצדדים נותרו חלוקים

בקרן אליוט, המחזיקה 4.8% ממניות בזק, דרשו לנקוט צעדים להחלפת הדירקטוריון באופן מיידי, אך יו"ר בזק סירב ואמר שהמועד המתאים לכך הוא האסיפה הכללית באפריל

דוד גרנות, יו"ר דירקטוריון בזק , נפגש בשבוע שעבר עם נציגי קרן אליוט בלונדון, וזאת על רקע דרישת הקרן להחליף את הדירקטורים בבזק. גרנות הגיע לפגישה עם נציג של ברקליס ועם סמנכ"ל הכספים של בזק, יהלי רוזנברג, וככל הידוע הפגישה הסתיימה ללא תוצאות. 

ל"גלובס" נודע כי גרנות ערך בשבוע שעבר סבב פגישות עם משקיעים בלונדון, וביניהם נפגש גם עם קרן אליוט, שהיא הקרן שכרגע ממוצבת כמי שמובילה את המאבק להחלפת הדירקטוריון בבזק. אליוט מחזיקה במצטבר ביחד עם משקיעים נוספים 4.8% ממניות בזק, והיא פנתה לאחרונה לבזק בדרישה לנקוט צעדים שמטרתם בראש ובראשונה להחליף את הדירקטוריון, מה שיביא לשינוי מהותי באופן שבזק מנוהלת.

הדרישה של אליוט היא למנות דירקטורים מקצועיים בבזק, וזאת מתוך תפיסה שאותם דירקטורים שהיו מעורבים בעסקאות בעלי העניין שנחקרות על-ידי רשות ניירות ערך, לא יכולים להמשיך ולכהן בתפקידם.

הוויכוח כרגע נסוב סביב העיתוי: אליוט דורשת לא לחכות לאסיפה הכללית באפריל, אלא דורשת לנקוט צעדים מידיים כעת. גרנות, לעומת זאת, הסביר כי הוא כרגע לא מתכוון לנקוט צעד חריג, וביקש מקרן אליוט לחכות עד כינוס האסיפה הכללית, שם היא תוכל להעלות את כל דרישותיה באופן מסודר.

יחד עם זאת, גרנות לא סתם את הגולל עד הסוף והבהיר לאליוט כי תגובה רשמית תישלח אליהם בזמן הקרוב.