מי היזם שפיתח פתרון לסכסוכים ברשת, מי היה זמר, ולמי יש רקע כקוסם?

מתחם Rise TLV אירח השבוע את אירוע הסיום של המחזור השישי של אקסלרטור MindCET, מבית מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית ■ מי הם בוגרי האקסלרטור שהגיעו לאירוע?

אייל צפריר דסאו / צילום: עידן גרוס
אייל צפריר דסאו / צילום: עידן גרוס

משקיעים בחינוך

מי היזם שפיתח פתרון לסכסוכים ברשת, מי היה זמר, ולמי יש רקע כקוסם?

מתחם Rise TLV אירח השבוע את אירוע הסיום של המחזור השישי של אקסלרטור MindCET, מבית מטח, המרכז לטכנולוגיה חינוכית.

בבוגרי האקסלרטור היו יזמים ויזמיות בשלבי קריירה שונים. כך למשל ניתן היה לפגוש במקום את רח"ט מחקר לשעבר, תא"ל במיל' איתי ברון, מייסד הסטארט-אפ Agree Online המבקש ליישב סכסוכים דיגיטליים ולמנוע בריונות ברשת.

בין הנוכחים באירוע ניתן היה לפגוש את: גילה בן הר, מנכ"לית מטח; אבי ורשבסקי, מנכ"ל MindCET; אניה אלדן, סמנכ"לית רשות החדשנות והאחראית על מחלקת הסטארט-אפים ברשות; מושיק מור, שותף בקרן גריילוק וחבר הנהלה במטח; שחר וילנר, שותף מייסד בקרן האדטק edvantage; משה (מוישי) פרידמן, מייסד ומנכ"ל קמא-טק לקידום חרדים בעולם ההייטק; נוגה קאפ, שותפה מייסדת קרן i3 equity; ונסה ברתרם, שותפה מייסדת בקרן האימפקט zora ventures ובארגון LAVAN לקידום השקעות אימפקט בעולם היהודי; אייל צפריר דסאו, יזם Mathika, מערכת למידה עצמאית למתמטיקה, בעברו חבר להקת "היי פייב"; חן לב, יזם Storyball, ובעברו עורך דין וגם כקוסם; ועוד אחרים.

אייל צפריר דסאו / צילום: עידן גרוס
 אייל צפריר דסאו / צילום: עידן גרוס

סמנכ"לי כספים 1: עושים חשבון

רואי החשבון מבקשים העדפה כדירקטורים

השבוע התקיים בכפר המכבייה כנס איגוד הדירקטורים, בו הכריז רו"ח חן שרייבר, יו"ר פורום סמנכ"לי הכספים באיגוד, כי יש לחייב כל חברה ציבורית במינוי דירקטור שהוא רואה חשבון חיצוני עם עדיפות לסמנכ"ל כספים בכיר.

בהתייחס לפרשיות המשפטיות שזכו לכותרות השבוע, קרא שרייבר לענת גואטה, יו"רית רשות ניירות ערך, לפעול למניעת מצבים בהם חברי הדירקטוריון מתקשים לפעול באחריות הנדרשת למען החברה ובעלי מניותיה.

בנוכחים: רו"ח ניר זיכלינסקי, ממייסדי איגוד הדירקטורים; עו"ד מיכל מור, מנכ"לית משותף של האיגוד; וסמנכ"לי כספים, בהם: עופר אלשייך, רשת; שחר פלורנס, קבוצת שטראוס; רם גב, קבוצת ישרכארט; רו"ח מיכל יגל, ECI; רו"ח לירון דורי, יועצת פיננסית עצמאית; ואחרים.

מיכל יגיל וחן שרייבר / צילום: עידן שרייבר
 מיכל יגיל וחן שרייבר / צילום: עידן שרייבר

סמנכ"לי כספים 2: אשראי וטוב לו

מה חגגו סמנכ"לי כספים בתיאטרון?

חברת ביטוח האשראי קופאס (Coface) חגגה השבוע ודווקא לא את פורים. כרמינה מנדולה, מנכ"ל השלוחה הישראלית, סיכם 3 שנות פעילות מקומית של החברה הבינלאומית, אותן הוא ציין השבוע באירוע חברה, אליו הוא הזמין בעיקר סמנכ"לי כספים במספר חברות.

אלה נאספו בתיאטרון הקאמרי בתל-אביב וצפו בהצגה "איסמעיליה". מאז הגיע ארצה מנדולה כמעט ולא מפספס מרוצי מרתון, וכך היה גם בסוף השבוע האחרון, אז הוא גם שבר שיא וסיים את המסלול תוך פחות מ-4 שעות.

חגגו באווירה תרבותית אורחים וסמנכ"לי וסמנכ"ליות כספים בהם: שי חסיד, סמנכ"ל כספים דנשר; שיר סיני, מנכ"לית אחים סיני; גאולה גרין, סמנכ"לית כספים ניומן; יובל כץ, סמנכ"ל כספים ד"ר פישר; אילן שבע, מנכ"ל ביכורי שדה דרום; ואחרים.

כרמינה מנדולה  / צילום: אילן פולישוק
 כרמינה מנדולה / צילום: אילן פולישוק