50 אלף שקל למ"ר: בניין קצין העיר בתל-אביב מוצע למכירה

הבניין בלב תל-אביב כולל 4 קומות ומוגדר לשימור ■ עד לפני מספר חודשים פעלו במקום משרדי קצין העיר, אותם שכר משרד הביטחון מבעלים פרטיים שביקשו לפרק את השותפות ביניהם

קצין העיר  / צילום: אייל פישר
קצין העיר / צילום: אייל פישר

בית קצין העיר ברחוב זלמן שניאור 14 מול גן מאיר בתל-אביב מוצע למכירה במסגרת הליך פירוק שיתוף. מדובר בבניין לשימור שאינו מחמיר הכולל 4 קומות וקומת גג, בשטח 415 מ"ר, הבנוי על מגרש בשטח 263 מ"ר. הבניין שייך לבעלים פרטיים שמעוניינים לפרק את השותפות ביניהם.

על פי חוות דעת של השמאית נחמה בוגין, בבניין שכולל מרתף, ניתן להקים בכל אחת משלוש הקומות הראשונות, שתי דירות מגורים בשטח 50 מ"ר כל אחת בתוספת מרפסת, ודירת גג בשטח 70 מ"ר בתוספת מרפסת גג בשטח 40 מ"ר בקומת הגג. מאחר ומדובר בבניין לשימור ההנחה כי ינתן פטור מהקמת ממ"דים וחניות, לפי חוות הדעת. עוד קובעת בוגין בשומה כי שווי מגורים באזור זה עומד על 50 אלף שקל למ"ר.

במשך שנים שכר משרד הביטחון את הבניין תמורת דמי שכירות ריאליים, לטובת משרדי קצין העיר. לפני מספר חודשים עזב משרד הביטחון את המשרדים, וכעת עומד הבניין נטוש ובעליו הגישו בקשה לפירוק שותפות ביניהם.

את הצדדים להליך פירוק השיתוף מייצגים עו"ד פז יצחקי וינברגר ועו"ד רחל כץ. הצעות בצירוף מיליון שקל ערבות בנקאית ניתן להציע עד ה-10 באפריל. המכירה כפופה לאישור בית משפט השלום בתל-אביב.