עו"ד אילן סופר עוזב את גולדפרב-זליגמן ופותח משרד פרטי

האיש שהביא להסדרי עד המדינה עם ניר חפץ ומיקי גנור, פורש מגולפרב-זליגמן עם 5 עורכי דין נוספים ומקים משרד שיישא את שמו, שם ימשיך ליצג את חפץ וגנור ■ סופר: "גולדפרב-זליגמן היא נושאת מטוסים"

עו"ד אילן סופר / צילום: תמר מצפי
עו"ד אילן סופר / צילום: תמר מצפי

עו"ד אילן סופר, ראש מחלקת ליטיגציה מסחרית וצווארון לבן במשרד עורכי הדין גולדפרב-זליגמן, פורש מהמשרד בו עבד החל מ-2008 עת פרש ממשרד ש. הורביץ. יחד אתו פורשים 5 עורכי דין נוספים ממחלקתו, והם ישתלבו במשרד העצמאי שיפתח סופר אחרי חג הפסח, ושייקרא על שמו.

סופר החליף באחרונה את עו"ד ירון קוסטליץ בייצוגו של יועץ התקשורת ניר חפץ בפרשת בזק-וואלה, ואת עו"ד נתי שמחוני בייצוגו של מיקי גנור בפרשת הצוללות, והוא שאחראי להסכמי עד המדינה שהשניים חתמו, מששמחוני וקוסטליץ לא ראו את ההסכם בעין יפה והתפטרו.

נוסף על שני עדי המדינה, הרי שבתחום הפלילי - המסוקר משמעותית יותר מזה המסחרי ומזה של האכיפה המנהלית - מזוהה סופר עם ייצוג בשורה של פרשות, ביניהן פרשת מנופים וההרשעה בשוחד של איש העסקים דודי אפל.

בתחום הליטיגציה המסחרית מייצג סופר, בין השאר, את התעשייה האווירית, שופרסל, נכסים ובניין, פרופימקס, תנובה, חוצה ישראל, נתיבי אילון, גב ים, אריסון, דור אלון, דור כימיקלים, אזורים, ישפרו ומשען.

בינואר 2017 עזבו את המשרד השותפים רועי בלכר, נגה רובינשטיין ועמית קריספין יחד עם חמישה עורכי דין נוספים. גם הם לטובת הקמת משרד עצמאי.

לשאלת גלובס האם מדובר במכה למשרד גולדפרב-זליגמן כפי שתוארה העזיבה בכלי התקשורת, ענה סופר שממש לא. "גולדפרב-זליגמן היא נושאת מטוסים שיכולה לספוג חבטה קלה, מבלי שהדבר יפגע בכיוון הנסיעה שלה".

ממשרד גולדפרב זליגמן נמסר כי: "אנו מגדלים במשרד אנשים צעירים לפתח יכולות ולהיות עצמאים בתפקודם. לעיתים, מתעורר בהם הרצון לנסות את דרך העצמאות לעומת שותפות במגה-משרד. אנו מקבלים שאיפה זו בהבנה ונותנים לאילן את ברכת הדרך. אנו נמשיך בשיתוף פעולה מלא".

המשרד החדש ימוקם במגדלי אלון - מגדל 2. "אין כרגע כל כוונה להתרחב", מסר סופר ל"גלובס". "המשרד יתמקד בליטיצגיה אזרחית מסחרית וכן בצווארון לבן - ונקפיד לשמור על אופיו המשולב".