קולנוע | "פדינגטון 2" הוא המלצה חמה לבילוי לכל המשפחה

הסרט "פדינגטון 2" הוא שילוב נפלא של קומדיה מתוקה והרפתקנית עם רגעים מרגשים ומלבבים במיוחד ■ ביקורת

פדינגטון 2 / צילום: באדיבות בתי קולנוע לב
פדינגטון 2 / צילום: באדיבות בתי קולנוע לב

הדוב פדינגטון נולד בשנת 1958, אז כיכב בסדרת ספרי ילדים של מייקל בונד ובין רגע הפך לאחד הדובונים האהובים ביותר, נותן פייט אפילו לפו של א.א. מילן. ב-2014 הגיע לראשונה לקולנוע, וחשף דור חדש לדובון המקסים שנשלח ללונדון מפרו המסוכנת, ושם אומץ על-ידי משפחת בראון שמצאו אותו בתחנת הרכבת פדינגטון, ועל שמה נקרא. המעבר לקולנוע הצליח מעל למצופה, ועל כן סרט ההמשך היה עניין של זמן, והנה הוא מגיע בדיוק בזמן לחופשת הפסח.

בסרט החדש, פדינגטון מעוניין לקנות מתנת יום הולדת לדודתו שנותרה בפרו, ובוחר בספר מרהיב המתאר את לונדון, שאותה דודתו לא ראתה מעולם. למרבה הצער, הפריט יקר מדי בשביל הדובון, ועל כן פדינגטון מחליט לצאת ולעבוד כמנקה חלונות. עוד לפני שהוא מספיק לצבור את סכום הכסף הדרוש, הספר הנחשק נגנב על-ידי פניקס ביוקנן הנכלולי (יו גרנט באחת מהופעותיו הטובות ביותר), שחקן עבר שיודע שהספר הוא למעשה מפת אוצר, ומצליח להפליל את הדוב במעשה.

אבל לא פדינגטון ולא משפחת בראון האוהבת יוותרו לפני שיוציאו את האמת לאור, ומכאן מתחילה שרשרת הרפתקאות שהיא שילוב נפלא של קומדיה מתוקה, ולא פחות חשוב, רגעים מרגשים ומלבבים במיוחד.

לא רק ש"פדינגטון 2" נראה נפלא, הוא גם מהסרטים הנדירים האלו שיפנו הן לגדולים והן לקטנים, ועל כן הוא ללא ספק ההמלצה החמה ביותר לבילוי משפחתי בקולנוע.