חופשה בשקל? רמי לוי במגעים לשיתוף פעולה עם ישראייר

לאחר שהודיע על רכישת חצי מגוד פארם, רמי לוי מתרחב גם לתחום התיירות ■ טרם ידוע האם תקום חברה משותפת או שמדובר בהרחבת ההטבות שקיימות כיום במועדון הלקוחות של הרשת

רמי לוי / צילום ארכיון: תמר מצפי
רמי לוי / צילום ארכיון: תמר מצפי

אחרי ששופרסל חברה לגוליבר להקמת שירות תיירות משותף, גם רמי לוי מקדם הקמה של מיזם תיירות - עם ישראייר. רשת רמי לוי מנהלת מגעים ראשוניים מול חברת התעופה, שירחיבו את המבצעים הממוקדים שיש לשתיים כיום במשותף. מי שמנהלת את הפעילות הזו ברשת רמי לוי ומובילה את המגעים היא יפית, בתו של לוי.

בשלב זה, מכיוון שהמגעים ראשוניים טרם ידוע האם תקום חברה משותפת או שמדובר בהרחבת ההטבות שקיימות כיום במועדון הלקוחות של הרשת. לאחרונה שיפר רמי לוי את תנאי מועדון האשראי שלו עם ישראכרט באמצעות הקמת חברה משותפת.

הכניסה של שופרסל לעולם התיירות נחשפה ב"גלובס" כבר לפני קרוב לשנה. במסגרתה שופרסל הקימה מיזם משותף עם גוליבר כשהיא מחזיקה ב־53% ממניותיה של שופרסל תיירות, וקבוצת גוליבר מחזיקה ב־47% ממנה.

שופרסל תיירות צפויה לנהל פעילות תיירות אינטרנטית להזמנת טיסות, מלונות וחבילות נופש בישראל ובחו"ל ולספק לחברי מועדון שופרסל הצעות מטורגטות ייעודיות לפי הפרופיל של כל לקוח.