מדד הפרסומות: סופר-פארם הזכורה, 9 מיליון האהובה

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומות של סלקום TV ושל 9 מיליון צמודות גם השבוע בשיעור האהדה

קמפיין סופר פארם / צילום מסך
קמפיין סופר פארם / צילום מסך

ההשקעה בשפה פרסומית קבועה ומתמשכת מתבררת שוב ושוב כמוכיחה את עצמה, ובאה השבוע היטב לידי ביטוי בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות. גם את דירוג הזכורות וגם את דירוג האהובות מובילים מפרסמים עם שפה קבועה ונוכחות קונסיסטנטית במדיה.

הפרסומת של סופר-פארם באמצעות משרד הפרסום באומן בר ריבנאי היא הפרסומת הזכורה ביותר. שיעורי הזכירה לפרסומת נמוכים בכ-44% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות העומד על 8.5%. האהדה לקמפיין הייתה גבוהה יותר בקרב נשים.

הפרסומות של סלקום TV ו-9 מיליון ממשיכות גם השבוע להיות צמודות מבחינת שיעור האהדה שהן מקבלות, כשהשבוע הפרסומת ל-9 מיליון באמצעות גליקמן שמיר סמסונוב רושמת שיעורי זכירה מעט גבוהים יותר. שיעור האהדה לפרסומות אלה נמוך בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 27.3%.

הקמפיין של המשרד להגנת הסביבה באמצעות לפמ הוא המושקע ביותר השבוע, ולמרות זאת הוא איננו מתברג בדירוג כלל. בקמפיין "דיזל ישן מקצר חיים" הושקעו על פי נתוני יפעת בקרת פרסום כמיליון שקל.

עוד עולה מנתוני יפעת, כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו עומד על 752 - נמוך בהשוואה לשבוע שעבר שבו שודרו 814 קטעי פרסום. סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-37.9 מיליון שקל - דומה להשקעה בשבוע שעבר שבו נרשמה הוצאה של כ-38 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות