קמפיין באנרים להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון

הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים

הדר גולדין / צילום פרטי
הדר גולדין / צילום פרטי

כשיום הזיכרון כבר נראה באופק, מעלה היום (א') משפחתו של החייל הדר גולדין קמפיין באנרים לא שגרתי, כחלק מהמאבק על השבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון משבי החמאס.

הקמפיין, שכולל באנרים בכל האפליקציות ואתרי החדשות והכלכלה המובילים בישראל, עולה תחת הכותרת "יזכור עם ישראל להחזיר את הדר גולדין ואורון שאול" ויימשך כשבועיים.

בין האתרים שלוקחים חלק במהלך: ynet, "ישראל היום", וואלה, מאקו, רשת, "כלכליסט", "דה מרקר", "גלובס", "ידיעות אחרונות", "מעריב", ערוץ 10, "ג'רוזלם פוסט", "כיפה", ספורט 1 ו"הארץ".

הקמפיין נוצר בהתנדבות מלאה על-ידי משרד הייעוץ התקשורתי פרו אסטרטגיה, משרד הפרסום חברון-זלצמן ומשרד הדיגיטל ספוט תקשורת. 

קמפיין להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון
 קמפיין להשבת גופותיהם של הדר גולדין ושאול אורון

במסגרת הקמפיין מקימה משפחת גולדין יחד עם "המטה להשבת הדר", בראשות אל"ם (במיל') ארז וינר, את "מסדר הדר". מדובר במערך מתנדבים שייזום, יארגן וינהל פעילות במרחב הציבורי בארץ ובחו"ל להשבתם של חיילי צה"ל, סגן הדר גולדין וסמ"ר אורון שאול.

ממשפחת גולדין נמסר: "אנו מודים למערכות התקשורת על רוח ההתנדבות וההתגייסות. מדינת ישראל נערכת לחגיגות ה-70 לעצמאותנו, אבל החגיגה שלנו לא שלמה בלי אורון והדר. אנחנו כאן, והציבור הישראלי יחד איתנו, כדי להזכיר לראש הממשלה והשרים ששני חיילים קרביים שנשלחו להגן על המדינה במלחמת 'צוק איתן' עדיין נמצאים בעזה בידי חמאס".