גלי הדף בשוק הסלולר: גולן טלקום מחריפה את התחרות

הודיעה היום על מבצע ללא הגבלת ג'יגות לתקופה של שנתיים תמורת 29 שקל בחודש • יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון: "אין חבילה כזאת בעולם"

יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון / צילום: תמר מצפי
יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון / צילום: תמר מצפי

גלי ההדף של כניסת אקספון שבבעלות איש העסקים חזי בצלאל (באמצעות המותג We4G) לשוק הסלולר נמשכים. אחרי שכמעט כל השחקנים הקיימים הגיבו, בין אם מתחת לקו ובין אם מעל לקו, יוצאת היום (ד') גולן טלקום במבצע אגרסיבי שנועד לשמר את מיצובה כשחקן עם המחירים האטרקטיביים בשוק. 

החברה יוצאת החל ממחר במבצע לחבילת סלולר ללא הגבלת ג'יגות, לתקופה של שנתיים, תמורת 29 שקם לחודש. המבצע כולל תשלום עבור סים בגובה 19 שקל ודמי חיבור בסך 30 שקל. אחרי שנתיים המחיר יעלה ל-95 שקלים.

המבצע של גולן מגיע לאחר הכניסה של We4G, ולאחר שהתברר כי לא מעט לקוחות של גולן טלקום עברו למפעיל החדש. בנוסף, גם המבצעים שהשיקו בהוט מובייל וב-012 מובייל גרמו לזעזועים גדולים בשוק, ואפשר לסכם סיכום ביניים ולומר בצורה ברורה שהכניסה (נכון לעכשיו) של We4G מחוללת ומעצימה את התחרות בשוק. 

המבצע של גולן טלקום שונה מהמבצעים של 012 מובייל והשאר בכך שהוא לא מגביל את צריכת הג'יגות בחבילה. סביר להניח שבאותיות הקטנות תהיה מגבלה כלשהי על-מנת שלא לנצל ניצול פוגעני בחבילה, אך בגדול מדובר על חבילה שהרוב המוחץ של הלקוחות לא ינצל, בדומה לחבילות של 100 ג'יגה או 70 ג'יגה, שרוב הלקוחות לא מנצלים עד תום. המבצע פתוח למצטרפים עד 6.5.18. 

יו"ר ומנכ"ל גולן טלקום, גיל שרון, מסר: "גולן טלקום הייתה החברה הראשונה להוביל את מהפכת הסלולר הישראלית. חרטנו על דגלנו להיות חברת הלואו-קוסט המשתלמת ביותר בישראל, ובהתאם לכך אנו שוברים את שוק הסלולר מחדש בחבילה שטרם נראתה כמותה בעולם כולו: הכול כלול ללא תנאים והגבלות, במחיר הנעול לשנתיים. גולן טלקום קמה כחברת ה-לואו-קוסט הסלולרי של ישראל, והיא תישאר כזאת. צרכן נבון יבחר גולן טלקום - כך הוא מקבל את אותו הסלולר, בפחות כסף וללא כל הגבלה".