אישום: נערת ליווי מנתניה סחטה כ-1.3 מיליון ש' מאיש עסקים

תושבת נתניה איימה על איש העסקים כי אם לא ישלם פיצוי לאחת מנערות הליווי שאיתן שכב, האחרונה תפנה לחבריו בפייסבוק וכן תדאג לפרסם בתקשורת תמונות אינטימיות שלו • "הנאשמת ניצלה את מצוקתו של המתלונן ולא בחלה בשורה של שקרים ובדיות"

זנות (צילום: רויטרס)
זנות (צילום: רויטרס)

תושבת נתניה, ששימשה כנערת ליווי וכן ניהלה עסק לשירותי מין, סחטה לכאורה כ-1.34 מיליון שקל מאיש עסקים בעיר שהשתמש בשירותי המין שסיפקה; בין היתר היא איימה על איש העסקים כי אם לא ישלם פיצוי לאחת מנערות הליווי ששכב איתן, האחרונה תפנה לחבריו בפייסבוק ותדאג לפרסם בתקשורת תמונות אינטימיות שלו וכן את העובדה שהמתלונן צורך שירותי מין.

באיום נוסף טענה הנאשמת כי בוררים המשויכים לארגוני פשיעה קבעו כי עליו לשלם לנשים ששכב איתן 250 אלף שקל - כך עולה מכתב אישום שהגישה הבוקר (ג') פרקליטות מחוז תל-אביב (פלילי) נגד תושבת נתניה, בת 30, בגין סרסרות למעשי זנות (ריבוי מעשים), קשירת קשר לביצוע פשע (2 מעשים), סחיטה באיומים (ריבוי מעשים), שימוש במרמה, עורמה ותחבולה (ריבוי עבירות) לפי פקודת מס הכנסה.

על-פי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד סבטלנה ז'ודזישסקיה, הנאשמת הכירה את איש העסקים על רקע עבודתה כנערת ליווי, המספקת שירותי מין לגברים תמורת תשלום. איש העסקים הציג עצמו בפני הנאשמת בשם בדוי, ואילו היא כינתה את עצמה בשם "בר" והציעה למתלונן להכיר לו נשים נוספות לצורך מתן שירותי מין תמורת תשלום.

מהאישום עולה כי במהלך השנים 2014-2016 ניהלה הנאשמת עסק לאספקת שירותי מין ובין היתר סיפקה לאיש העסקים באמצעות כ-10 נשים, במספר רב של הזדמנויות, שירותי מין בתשלום. הנאשמת קיבלה ביודעין חלק מהאתנן (התשלום) שניתן בעד מעשי זנות ושלשלה אותו לכיסה. הנאשמת הסיעה את הנשים לבתי מלון בתל-אביב, שם שהה איש העסקים; הנשים סיפקו לאיש העסקים שירותי מין, בתמורה לתשלום סך של 1,000 שקל לשעה; בנוסף העביר איש העסקים לנאשמת סך של כ-1500 שקל בתמורה לתיווך בינו לבין הנשים. בנוסף שילם איש העסקים לנשים "תשלומים עבור מוניות" בכל מפגש, בסך כ-900 שקל, והן העבירו את התשלומים הנ"ל לנאשמת.

במסגרת יחסים אלה, בין היתר, הכירה הנאשמת לאיש העסקים שתי נשים - ג.ג ו-ב.ב - לצורך מתן שירותי מין. מהאישום עולה כי לאחר שאיש העסקים ניתק את הקשר עם שתי הנשים, גמלה בלבה החלטה לסחוט אותו. במסגרת תוכנית זו, נכתב באישום, טענה הנאשמת בפני איש העסקים כי זהותו האמתית ידועה לשתי הנשים, ואיימה עליו בפגיעה בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו, באומרה כי אם לא ישלם לשתי הנשים "פיצוי" על-פי דרישתן, הן תפרסמנה את העובדה כי הוא צורך שירותי מין ואת תמונותיו האינטימיות, הן תגשנה נגדו תלונה בגין עבירות מין ועוד. 

בנוסף, נטען, הטילה הנאשמת אימה על איש העסקים, בכך שטענה בפניו בכזב כי שתי הנשים פנו לבוררים המזוהים כמשויכים לארגוני פשיעה, וזאת על-מנת להניע אותו לשלם את הסכום המבוקש. בדרך זו, נטען באישום, סחטה הנאשמת את איש העסקים במשך תקופה של כשנה וחצי וקיבלה מידיו סכום כסף המוערך כ-1,340,000 שקל.

בבקשה להארכת תנאי השחרור ממעצר של הנאשמת כתבה עו"ד ז'ודזישסקיה כי "הנאשמת ניצלה את מצוקתו של המתלונן, את חששו המובן מפגיעה בשמו הטוב ובצנעת הפרט שלו, ולא בחלה בשורה של שקרים ובדיות בכל הנוגע למעורבותם של 'בוררים' המזוהים עם ארגוני פשיעה... מעשיה מעידים על עזות-מצח, על מסוכנות מופלגת ועל מניפולטיביות חסרת גבולות. הנאשמת המשיכה במעשיה גם כאשר נודע לה כי המתלונן גילה את זהותה. הנאשמת קשרה קשר עם שתי הנשים, על-מנת 'לעבות' את טענות הסחיטה, להניע את המתלונן לשלם סכומי כסף נוספים ולהימנע מהגשת תביעה או תלונה במשטרה". 

החקירה נוהלה על-ידי יאחב"ל בלהב 433 משטרת ישראל ויחידת יהלום ברשות המסים.