רייטינג: גמר ליגת האלופות - המשדר הנצפה ביותר של השבוע

למרות הנתונים הלא מספקים של "האח הגדול", רשת רושמת שבוע מוצלח עם שליטה בחלק העליון של טבלת הרייטינג • קשת עדיין מובילה בפער קטן ברייטינג הממוצע בפריים-טיים

גמר ליגת האלופות / צילום: רויטרס
גמר ליגת האלופות / צילום: רויטרס

גמר ליגת האלופות, ששודר אמש (מוצ"ש) בערוץ רשת 13, הוא המשדר הנצפה של השבוע עם נתון רייטינג של 21% בקרב משקי-הבית באוכלוסייה היהודית וכ-690 אלף צופים בכלל האוכלוסייה. גם ללא המשדר הזה מדובר באופן כללי בשבוע טוב לרשת, באופן שהוא מעט פרדוקסלי, על רקע הדשדוש היחסי של "האח הגדול".

שני משדרי ריאליטי הדגל שעליו שמים בערוץ את יהבם מתברגים השבוע למקומות גבוהים (שני ורביעי) בטבלת הרייטינג השבועית, אך עם נתונים של 17.8% ו-16.5%, שבהחלט לא נראים מספקים ביחס לציפיות וביחס לנתונים המפלצתיים של שני פרקי הפתיחה.

בינתיים, ברשת יכולים להיות מרוצים דווקא מהריאליטי הצנוע יותר, "משחקי השף", שאחרי פתיחה מעט חלשה, שני פרקיו ששודרו השבוע השיגו נתונים של כ-16%, ניצחו את המשדרים המקבילים בקשת ומתברגים במקומות החמישי והשישי בטבלה השבועית. כך, בשורה התחתונה רשת מצליחה להכניס 5 תוכניות לעשירייה הפותחת ולשלוט בחלק העליון של הטבלה. 

רייטינג
 רייטינג

בקשת, שם מתמודדים כעת עם האתגר של "האח הגדול" לאחר תקופה ארוכה של דומיננטיות בקרבות הרייטינג, מסכמים שבוע עם 5 תוכניות בטבלה, וגם עם הובלה קטנה בנתון הרייטינג השבועי הממוצע בפריים-טיים (20:00 עד 23:00): 11.9% מול 11.4% לרשת ו-6.6% לערוץ 10.

התוכנית הבולטת של קשת היא "ארץ נהדרת", שמשובצת מול "האח הגדול" ומצליחה להשיג נתונים דומים. השקת הריאליטי החדש "כמה רחוק" רשמה נתון לא גבוה של 12.8%, אך אמש, בפרק השני ששודר מול משחק הכדורגל, נרשמה התאוששות ל-14.9% (מקום 9).

בערוץ 10, כמעט כמו בכל אחד מהשבועות האחרונים, גם השבוע המשדר הנצפה ביותר הוא הסדרה המוצלחת של רביב דרוקר, "הקברניטים" - עניין מעודד שמדגים כי איכות לא חייבת לעמוד ביחס הפוך לשיעור הצפייה. הפרק ששודר השבוע, אשר עסק ברה"מ לשעבר מנחם בגין, רשם את הנתון הגבוה ביותר עד כה של הסדרה עם 8.5% ו-250 אלף צופים בכלל האוכלוסייה.