אחרי 3 חודשים: בערוץ 20 ממנים עורך חדשות ראשי חדש

בערוץ 20, שהשיק לאחרונה מהדורת חדשות יומית, הודיעו היום על מינויו של יורם כהן, לשעבר מנהל חטיבת החדשות של ערוץ 1, לעורך החדשות הראשי • כהן יחליף את בועז גולן, שמונה לתפקיד לקראת השקת המהדורה ויתרכז כעת בפיתוח תוכנית פריים-טיים חדשה

יורם כהן, עורך החדשות הראשי של ערוץ 20 / צילום: דוד וינוקור
יורם כהן, עורך החדשות הראשי של ערוץ 20 / צילום: דוד וינוקור

כ-3 חודשים לאחר שמונה לתפקיד עורך החדשות הראשי של ערוץ 20, בועז גולן יפנה את מקומו לטובתו של יורם כהן. כהן, לשעבר מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון וגם עורך "מבט", הצטרף לערוץ הכנסת המיועד שהיה אמור לעלות מטעם ערוץ 20, ולאחר שזה לא יצא לדרך, השתלב במערך האקטואליה של ערוץ 20.

כעת, כעורך החדשות הראשי של ערוץ 20, כהן יהיה כהן אמון על כלל משדרי החדשות בו, לצד עורכת המהדורה המרכזית, דנה בהט, ועורך "חדשות היום הזה", אביעד עזרא. כמו כן, כהן יהיה אחראי על כתבי אתר האינטרנט של הערוץ.

כהן יחליף כאמור את גולן, מייסד אתר 0404, שעד כה, מלבד היותו עורך החדשות הראשי, גם הגיש את התוכנית "כולם ב-20" שמשודרת מדי יום אחרי המהדורה. על-פי הודעת הערוץ, גולן החל לעבוד כעת על פורמט חדש לתוכנית פריים-טיים, ובינתיים ימשיך להגיש את תוכניתו הנוכחית.

ערוץ 20 העלה את מהדורת החדשות המרכזית שלו בסוף חודש מארס האחרון, לאחר תיקון חקיקה שאפשר זאת ועל רקע קשיים רגולטוריים. מהדורות החדשות הראשונות ששידור הערוץ עוררו עניין וזכו לרייטינג גבוה יחסית, אך מאז נרשמה דעיכה בנתונים. כעת, ממוצע הרייטינג של המהדורה המרכזית של הערוץ מאז עלייתה לאוויר עומד על 1.7% בקרב משקי-הבית במגזר היהודי.

מטעמו של כהן נמסר היום: "אני מודה להנהלת הערוץ על האמון שניתן בי ומקווה שיחד עם הצוות האיכותי שעובד במערך החדשות נמשיך להגיע להישגים עיתונאיים מכובדים ולייצר תוכן חדשותי רלוונטי ושונה".

גולן מסר: "אני מודה להנהלת הערוץ על שהעניקה לי את האפשרות להגיש תוכנית מרכזית בפריים-טיים. ביקשתי להתרכז בהגשה, ואני שמח על ההזדמנות שקיבלתי. יחד עם הניסיון הרב של יורם, אני משוכנע שמערך החדשות של ערוץ 20 וכלל תוכניותיו ימשיכו לשרת נאמנה את עם ישראל".

מנכ"ל ערוץ 20, שכי פרנץ, מסר: "יורם כהן הוא איש חדשות ותיק ומוערך שמביא איתו ידע רב וניסיון. תרומתו למערך החדשות הצעיר והצומח של הערוץ כבר באה לידי ביטוי, ואני מאחל לו בהצלחה רבה בתפקיד החדש".