תקציב היח"צ של סופר פארם יעבור לבן חורין אלכסנדרוביץ'

אחרי עבודה משותפת של כמעט עשור, קבוצת סופר-פארם נפרדת ממשרד יחסי הציבור שלום תל אביב ומעבירה את החלק העוסק בניהול האסטרטגיה התקשורתית למשרד בן חורין אלכסנדרוביץ'

סופר פארם / צילום:תמר מצפי
סופר פארם / צילום:תמר מצפי

אחד מתקציבי יחסי הציבור הגדולים בישראל מחליף ידיים: אחרי עבודה משותפת של כמעט עשור, קבוצת סופר-פארם נפרדת ממשרד יחסי הציבור שלום תל אביב ומעבירה את החלק העוסק בניהול האסטרטגיה התקשורתית למשרד בן חורין אלכסנדרוביץ'. בחלק שמטופל בידי משרדו של זאביק דרור המתייחס לכל תחומי הצרכנות והלייף סטייל לא יחול שינוי. 

סופר פארם ידועה במערכות היחסים הארוכות שלה עם ספקים. כך, באומן בר ריבנאי מטפל בתקציב הפרסום שלה שנים ארוכות, ובתקציב היח"צ טיפל משרד שלמור תקשורת במשך כמעט עשרים שנה. ב-2009 איבד שלמור את התקציב לטובת שלום תל אביב שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן, שניהל את התקציב לבד במשך כ-7 שנים.

לפני כשנתיים בחרה סופר פארם לבצע שינוי וצירפה למערך התקשורת שלה את משרדו של זאביק דרור שהופקד כאמור על תחומי הצרכנות והלייף סטייל, בעוד ששלום תל אביב נשאר עם ניהול האסטרטגיה התקשורתית. זאת לצד גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן של החברה שמופקדת על כל מערך התקשורת. עתה מאבד שלום תל אביב את אחיזתו בתקציב ולנעליו ייכנס כאמור בן חורין אלכסנדרוביץ'.  

גלי ברגר, ראש מערך תקשורת ותוכן בסופר-פארם: לאחר שמונה וחצי שנים של טיפול מסור החלטנו שהגיעה השעה לרענן את המערך התקשורתי סופר-פארם. אנחנו מודים לזמיר, רינת ושאר הצוות על השותפות הארוכה והטובה ומאחלים הצלחה לבן חורין אלכסנדרוביץ׳ יחד עם משרדו של זאביק דרור, שמטפל בלייף ובתחומי הלייף סטייל.