מועדון זאפה חדש יוקם בקניון עזריאלי בראשון-לציון

המועדון יוקם כמבנה עצמאי על גג הקניון בהשקעה של כ-15 מיליון שקל • מדובר בשיתוף-פעולה שלישי במספר בין קבוצת עזריאלי וקבוצת זאפה, כשהמועדון החדש יתווסף למועדונים הקיימים בקניון עזריאלי חיפה ובעזריאלי אאוטלט הרצליה

מערכת היחסים האסטרטגית בין קבוצת קניוני עזריאלי למועדוני זאפה מתהדקת: קבוצת קניוני עזריאלי, בהובלתו של ארנון תורן, צפויה לפתוח מועדון הופעות מבית זאפה בקניון עזריאלי ראשונים בעיר ראשון-לציון - כך נודע ל"גלובס". המועדון יוקם כמבנה עצמאי על גג הקניון בהשקעה של כ-15 מיליון שקל, ישתרע על פני כ-1,000 מ"ר ויכיל 350 מקומות ישיבה.

מדובר בשיתוף-פעולה שלישי במספר בין קבוצת עזריאלי וקבוצת זאפה, כשהמועדון החדש יתווסף למועדונים הקיימים בקניון עזריאלי חיפה ובעזריאלי אאוטלט הרצליה.

שיתוף-הפעולה הזה משמעותי עבור קניוני עזריאלי, על רקע התגברות הרכישה באונליין. בשנים האחרונות כל קבוצות הקניונים והמרכזי המסחריים הגדולות מחפשת לשכלל את יכולותיהן להתחרות בצרכנים שעוברים לאונליין ולרכישות באתרים בינלאומיים. וכיצד הן עושות זאת? הן מרחיבות את השטח בקניונים שמוקצה לטובת חוויית בילוי והסעדה, ומנסות למצוא את התמהיל שיגביר את תנועת המבקרים במתחם.