איך יראה טרמינל ה-VIP שרשת פתאל מקימה בנתב"ג?

היקף ההשקעה בבניית הטרמינל שייפתח בסוף השנה הוא כ-18 מיליון שקל, והוא מיועד לראשי משלחות, נשיאים, שגרירים ובעלי מטוסים פרטיים • ישתרע על 1,300 מ"ר ויכלול אולם המתנה מרכזי, דיוטי פרי, סוויטות פרטיות, חדרי אירוח, חדרי ישיבות, שירותי קונסיירג' ודיילים פרטיים וגם חדר סיגרים

טרמינל VIP חדש בנתב"ג / הדמייה: פתאל
טרמינל VIP חדש בנתב"ג / הדמייה: פתאל

לא רק רשת מלונות דן תעניק שירותי יוקרה בנתב"ג: יצאו לדרך העבודות להקמת מתחם טרמינל VIP בנתב"ג, אותו מקימה רשת פתאל, 4 שנים אחרי שזכתה במכרז. היקף ההשקעה בבניית הטרמינל הוא כ-18 מיליון שקל, והוא מיועד לראשי משלחות, נשיאים, שגרירים ובעלי מטוסים פרטיים.

הטרמינל צפוי להיפתח בסוף השנה בטרמינל 1, בחלק הצמוד למתחם "מצדה" שייסגר עם פתיחת הטרמינל. טרמינל היוקרה ישתרע על שטח של 1,300 מ"ר ויכלול אולם המתנה מרכזי, דיוטי פרי, סוויטות פרטיות, חדרי אירוח, חדרי ישיבות, שירותי קונסיירג' ודיילים פרטיים וגם חדר סיגרים. האורחים שישהו בטרמינל יוסעו למפתן המטוס במכונית, היות שהטרמינל מרוחק יחסית ממסלולי ההמראה של טרמינל 3. 

טרמינל VIP חדש בנתב"ג / הדמייה: פתאל
 טרמינל VIP חדש בנתב"ג / הדמייה: פתאל

רשת פתאל, שהונפקה השנה בבורסה, מונה 170 בתי מלון ב-17 מדינות, כשעיקר הפעילות של הרשת כיום היא בחו"ל. הכנסות החברה ברבעון הרביעי של שנת 2018 צמחו בכ-69% לכ-790.8 מיליון שקל.

הטרמינל החדש יהיה פתוח לכלל ציבור הנוסעים שיהיה מוכן לשלם בעבור הפינוק (עדיין לא נקבע תעריף). במקביל נמצאת פתאל במגעים עם חברות תעופה וחברות כרטיסי אשראי בכדי לספק להן שירותי אירוח ללקוחותיהם. לחברות תעופה רבות שפעילות בנוף העסקי, בהן יונייטד איירליינס, אין מענה בדמות טרקלין עסקים משלהן בנתב"ג, ויש להניח כי הטרמינל הזה (למרות שהוא ממוקם בטרמינל 1 המיועד לטיסות לואו קוסט בעיקר) יוכל לשמש אותן בדרך כזו או אחרת.

אסף פתאל, מנהל עסקי ברשת פתאל ואחראי על פתיחת מלונות חדשים, מסר: "הגידול בפעילות הרשת ובהתרחבותנו עם מלונות נוספים בארץ ובעולם הביא אותנו לחיפוש אחר פרויקט חדש, מאתגר, שיאפשר לנו ליישם את הידע ואת הנכסים שצברנו בפרויקטים גדולים ומורכבים בארץ ובחו"ל".