קניונים | בלעדי

קניון ביאליק בר"ג ישופץ וישודרג בהשקעה של 40 מ' ש'

הקניון שבהפעלת חברת הניהול וההחזקות "זמרת נצח" יעבור שיפוץ חיצוני ופנימי, במסגרתו יוחלפו המעליות ותשתיות נוספות במתחם • בנוסף לשיפוץ יתווספו כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר חדשים, בהם מתחם הסעדה ומתחם הפעלות לילדים

קניון ביאליק ברמת-גן / צילום: אבישי טייכר
קניון ביאליק ברמת-גן / צילום: אבישי טייכר

קניון ביאליק הוותיק ברמת-גן ישופץ וישודרג בהשקעה בהיקף של כ-40 מיליון שקל - כך נודע ל"גלובס". הקניון שבהפעלת חברת הניהול וההחזקות "זמרת נצח", בניהולו של יוסי כהן, יעבור שיפוץ חיצוני ופנימי, במסגרתו יוחלפו המעליות ותשתיות נוספות במתחם.

בנוסף לשיפוץ למבנה הקיים, יתווספו כ-3,000 מ"ר שטחי מסחר חדשים, בהם מתחם הסעדה ולצידו מתחם הפעלות לילדים.

כמו כן, צפויים להיכנס למתחם מותגים נוספים עם חנויות חדשות, ביניהן רנואר (עם חנות בשטח של כ-750 מ"ר), סניף של סופר-פארם, רשת הקוסמטיקה המוזלת וואו קוסמטיקס, מותג הילדים קיווי ורשת המשקפיים המוזלים קרולינה למקה. במקביל מתנהל משא-ומתן עם רשתות נוספות.

כיום הקניון משתרע על שטח של 20 אלף מ"ר, מתוכם כ-6,500 מ"ר שטח מסחרי, ופועלים בו כ-30 בתי עסק. ההרחבה המתוכננת מצטרפת למגמה של שימת דגש על הקניונים והמרכזים המסחריים העירוניים והשכונתיים. כך, לדוגמה, רק לאחרונה דיווחה קבוצת ביג על כניסה ראשונה לתחום הפעילות של מרכזים שכונתיים תחת מיתוג מחודש - ביג "מיני" -  כאשר המתחם השכונתי ראשון שלה נפתח בימים אלה באור-יהודה.