יוטיוב מתנצלת בפני יוצרים להט"בים: "אכזבנו את הקהילה"

הסוגיות שהעלו יוצרים מהקהילה הלהט"בית נוגעות למדיניות הפרסום והתשלום של יוטיוב ליוצרים • החברה לא סיפקה צעדים ספציפיים בהם היא מתכוונת לנקוט כדי לשנות את המצב

יוטיוב / צילום: Shutterstock
יוטיוב / צילום: Shutterstock

בעקבות תלונות של משתמשים, יוטיוב מתנצלת על הבעיות איתן התמודדו יוצרי תוכן להט"בים לאחרונה בפלטפורמה. הסוגיות שהעלו יוצרים מהקהילה נוגעות למדיניות הפרסום והתשלום של יוטיוב ליוצרים. במספר ציוצים בטוויטר, יוטיוב הצהירה כי "אכזבנו את הקהילה הלהט"בית בשל פרסומות לא ראויות ובשל דרכי האכיפה של מדיניות התשלום שלנו. אנחנו לוקחים את הדאגות שהבעתם ברצינות ונשפר את המקומות בהם יהיה בכך צורך".

 

יוצרים מהקהילה התלוננו במשך חודשים על כך שבסרטונים שהם מפרסמים מופיעות מודעות נגד הקהילה הגאה, ועל כך שסרטונים שלהם סומנו ככאלה עבורם לא ניתן לקבל תשלום מכיוון שהופיעו בכותרות הסרטונים מילים כמו "טרנסג'נדר".

למרות ההתנצלות וההכרה בבעיות, מהציוצים של החברה לא ברור מהם הצעדים הספציפיים שהיא מתכוונת לנקוט כדי לשנות את המצב. יוטיוב לא פירטה שינויים ספיציפיים כלשהם שתחיל, אלא יצאה בהצהרות כלליות לפיהן היא פעלה נגד מודעות שמפרות את המדיניות שלה, ותתחיל להחיל אכיפה רבה יותר. בנוסף, יוטיוב מסרה כי היא "גאה בקולות הלהט"ביים שנמצאים בקהילה שלנו ובתפקיד שלהם בחיינו".