השריפה בבית חג'ג': בעקבות הטענת אופניים חשמליים

שרותי הכבאות: הדליקה, שהביא לשריפת שתי מכוניות יוקרה בבעלות חג'ג', נגרמה כתוצאה משימוש בסוללת ליתיום של אופניים חשמליים והטענתם ללא השגחה

יומיים לאחר שפרצה דליקה בחניית ביתו של איש העסקים עידו חג'ג', במסגרתה נשרפו שתי מכוניות יוקרה בבעלותו, בשירותי הכבאות מאשרים כי ממצאי החקירה שביצעו מצביעים על כך שלא מדובר בהצתה. "השריפה נגרמה כתוצאה מכשל בזמן הטענת סוללות של אופניים חשמליים", מסרו הבוקר בשירותי הכבאות ל"גלובס" והוסיפו כי מדובר בתופעה מדאיגה: "אנו עדים לשריפות רבות שנגרמות במהלך הטענה לא מבוקרת של סוללות ליתיום. בכבאות והצלה לישראל מתריעים מפני שימוש בסוללות ליתיום לא תקניות ומפני הטענתן ללא השגחה".

ביום שבת פרצה דליקה שהביאה לשריפת שתי מכוניות מסוג מרצדס וב.מ.וו, בביתו של חג'ג' בישוב היוקרתי כפר שמריהו שבו הוא מתגורר עם משפחתו. בסביבתו של חג'ג' טענו כי מדובר בתקלה שמקורה בסוללת האופניים החשמליים ולא בהצתה, וכעת בשירותי הכבאות מאשרים את הטענות.

עידו חג'ג' ואחיו עו"ד יצחק חג'ג' הם בעלי השליטה בקבוצת חג'ג' שהוקמה בשנת 2003 והפכה בשנת 2010 לחברה ציבורית. החברה עוסקת בארגון קבוצות רכישה וביזום פרויקטי נדל"ן למגורים ותעסוקה. נכון להיום נסחרת החברה לפי שווי של 450 מיליון שקל. בין הפרויקטים שיזמה הקבוצה: מגדל המגורים "מאייר ברוטשילד" בצומת הרחובות רוטשילד ואלנבי בתל אביב, פרויקט "מגדלי הצעירים" המצוי בבנייה בדרך בגין בתל אביב, מגדל המשרדים "רסיטל" הנבנה בצמוד להם, ו"מגדלי הארבעה" ברחוב הארבעה בתל אביב.