תם המונדיאל: מי המנהלים שניחשו איך זה יגמר

וגם: קרנבל מונדיאל באווירה ירושלמית "רגועה"

 זאב וורמברנד  / צילום: תמר מצפי
זאב וורמברנד / צילום: תמר מצפי

זהו. תם ונשלם, חוזרים לשגרה. נבחרת צרפת השלימה אמש במוסקבה את זכייתה בגביע העולם בכדורגל, בתום משחק מותח מול נבחרת קרואטיה, אותה היא הכריעה בתוצאה 4:2. עבור צרפת מדובר בזכייה השנייה בהיסטוריה בגביע העולם בכדורגל, 20 שנה בדיוק אחרי מונדיאל 1998 שאותו אירחה. 

אתמול, במהלך הבוקר, הענקנו כאן למנהלים ומנהלות את ההזדמנות האחרונה לנסות ולנחש מי תהיה הנבחרת המנצחת ואפילו באיזו תוצאה.

מתוך 24 המנכ"לים והמנכ"ליות שנבחרו לקחת חלק במשחק הגמר שלנו, 15 העריכו כי אכן זו תהיה צרפת שתיקח את הגביע, ואילו 9 בחרו להמר דווקא על האנדרדוג, וטענו שנראה ניצחון קרואטי בגמר. את נצחונה של צרפת חזו (גם אם לא בתוצאה המדויקת): זאב וורמברנד, מנכ"ל מאוחדת, שציפה לתוצאה 2:0 לצרפת; כמוהו חשבו גם אופיר גוטמן, מנכ"ל פרוקטר אנד גמבל ישראל; אלון גת, מנכ"ל אלרגן ישראל; עודד גולן, מנכ"ל דור אלון גז; אילן פלטו, מנכ"ל איגוד החברות הציבוריות; יגיל וויט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר; דודי כהן, מנכ"ל נעמן גרופ; זאב שטיין, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן; קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס, שציפתה לתוצאה 2:1 לצרפת; ניר אמזל, מנכ"ל HAP ישראל שציפה גם הוא ל-2:1 לצרפת בהארכה; וגם יאיר רוזן, מנכ"ל BSH ישראל; אלעד נץ, מנכ"ל Partners & Co רשת מתחמי העבודה הייעודיים לעורכי דין; גיל מעין, מנכ"ל מיקדן ניהול ואחזקה; גלעד יפרח, מנכ"ל גלעד מאי ועדן עמירב, מנכ"ל Lending Express - כולם האמינו בכוחם של הצרפתים.

מי שהתעקשו להאמין בנבחרת קרואטיה היו למשל, דוד זהבי, מנכ"ל משותף באורבן נדל"ן, שציפה לתוצאה 1:1, שבסופה קרואטיה תהיה זו שתנצח בפנדלים; אלי אגם, מנכ"ל אמפא ישראל, שחשב שהיא תכריע את צרפת בתוצאה 2:1; וגם - אלי משה, מנכ"ל היטאצ'י ונטרה ישראל; מירום שיף, מנכ"ל ביופט, מבית מעברות; יעקב בן דור, מנכ"ל יקב יתיר; תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט ואחרים. 

קרן שתוי / צילום: סיון פרג'
 קרן שתוי / צילום: סיון פרג'

קרנבל מונדיאל באווירה ירושלמית "רגועה"

במשחק הגמר בו ניצחה נבחרת צרפת, צפו גם אורחי קרן ההון סיכון JVP, שערכה אמש יחד עם הרשות לפיתוח ירושלים במשרדי JVP בבירה, קרנבל צבעוני וססגוני אליו הוזמנו מאות יזמים, משקיעים, ומקורבים. אלה הגיעו מקריית שמונה, תל אביב, באר שבע ואף מעוטף עזה. באורחי הכבוד של האירוע היו נציגי קהילת היזמים של עוטף עזה שהוזמנו בין היתר על-מנת להתאוורר במסיבה "רגועה" יותר. רגועה אמרנו? האירוע הוגדר כמסיבת הקיץ של הקרן, ומבחינתה כנראה לא היה תזמון טוב מזה כדי ליהנות מאוויר הרים צלול כיין וממשחק מותח לצד בירות, דוכני איפור וחגיגות. כבר בתחילת האירוע נראה היה שהנוכחים מגלים אהדה מופגנת לצד הצרפתי. 

אראל מרגלית, יו"ר JVP, קיבל במקום את פניהם של האורחים, יחד עם השותפים, קובי רוזנגרטן, יואב צרויה, פיונה דרמון, מיכל דריימן, גדי פורת, אורי אדוני, גדי תירוש ונמרוד קוזלובסקי. באורחים היו המתמודדים על ראשות עיריית ירושלים: השר זאב אלקין, ח"כ רחל עזריה ועופר ברקוביץ; איציק עוזר, מנהל הפיתוח העסקי ברשות לפיתוח ירושלים; ד"ר צבי גינוסר, יו"ר בית החולים השיקומי אלי"ן; אפרת ואיציק קרומבי, מייסד ביזמקס ויו"ר פורום הייטק החרדי; גילי דרוב-היישטיין, מנכ"לת מרכז הסייבר באוניברסיטת תל-אביב; וונדי סינגר, מנכ"לית סטארט-אפ ניישן סנטרל; יונתן וכסלר, מנהל פיתוח טכנולוגי של orcam; פרופ' דן בלומברג' סגן נשיאת אוניברסיטת בן גוריון בנגב; נטע כהן, מנכ"ל BGN חברת המסחור של אוניברסיטת בן גוריון; אלון אלשייך, מנכ"ל החממה הטכנולוגית של שער הנגב; מורן מסד ונדב גל מדלוייט; עידו מועד, מתאם הסייבר במשרד החוץ; ואחרים.

אפרת ואיציק קרומבי / צילום: ליאת מנדל
 אפרת ואיציק קרומבי / צילום: ליאת מנדל

מורן מסד ונדב גל / צילום: ליאת מנדל
 מורן מסד ונדב גל / צילום: ליאת מנדל

פיונה ואבישי דרמון / צילום: ליאת מנדל
 פיונה ואבישי דרמון / צילום: ליאת מנדל

אראל מרגלית וזאב אלקין / צילום: ליאת מנדל
 אראל מרגלית וזאב אלקין / צילום: ליאת מנדל