קבוצת פוקס: גיא נדיר מונה לסמנכ"ל הכספים של ריטיילורס

ריטיילורס היא חברה-בת בקבוצת פוקס הכוללת את מותגי פוט לוקר ואת הפעילות הקמעונאית של נייקי בישראל ובקנדה • נדיר כיהן ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של ללין ולפני כן כחשב בקבוצה

מינוי חדש בקבוצת פוקס שבשליטת הראל ויזל: גיא נדיר מונה לתפקיד סמנכ"ל הכספים של חברת ריטיילורס, חברה-בת בקבוצת פוקס הכוללת את מותגי פוט לוקר (Foot Locker) ואת הפעילות הקמעונאית של נייקי (Nike) בישראל ובקנדה. נדיר כיהן ב-3 השנים האחרונות כסמנכ"ל הכספים של ללין ולפני כן כחשב בקבוצה.

פוקס נכנסה לתחום אופנת הספורט בנובמבר 2014, כאשר קיבלה זיכיון שאינו בלעדי להקמת רשת חנויות של נייקי התקף ל-7 שנים. הפעילות הזו מתבצעת באמצעות חברת-הבת של פוקס, ריטיילורס, אשר 90% ממנה מוחזקים על-ידי פוקס, ו-10% נוספים מוחזקים בידי דובי שניידמן, מנכ"ל החברה.

בנוסף לזיכיון של החברה להפעלת המותג בישראל, קבוצת פוקס מחזיקה גם בזיכיון להפעלת החנויות של נייקי בקנדה. לצד לנייקי, חברת ריטיילורס מפעילה בישראל גם כ-17 חנויות מולטי-ברנד של רשת אופנת הספורט העולמית פוט לוקר, נכון לסוף 2017. בשנת 2017 הניבה פעילות ריטיילורס מכירות בסך של כ-179 מיליון שקל, בהשוואה לכ-109 מיליון שקל אשתקד.

בימים אלה החברה שוקדת על הרחבת הפעילות שלה בקנדה. ב-2017 נפתחו שתי החנויות הראשונות של הקבוצה בטורנטו, וב-2018 צפויות להיפתח 6 חנויות נוספות, חלקן בימים אלה.

קבוצת פוקס מנהלת מגוון רחב של מותגים: FOX, FOX HOME, AMERICAN EAGLE ,AERIE MANGO, THE CHILDREN'S PLACE, NIKE, SACK'S, FOOT LOCKR, BILLABONG, YANGA וללין. לאחרונה השיקה הקבוצה את אתר הסחר TERMINAL X ופתחה את שתי החנויות הראשונות בארץ של URBAN OUTFITTERS בישראל. בנוסף, לאחרונה רכשה הקבוצה 50% מרשת התינוקות והילדים שילב, ובימים אלה היא מנהלת משא-ומתן גם להפעלת חנויות קמעונאיות של מותגי קבוצת אסתי לאודר.