פתאל משיקה את מלון NYX הרצליה בהשקעה של 250 מיליון ש'

המלון, שנפתח בשותפות עם קבוצת דלק, ממוקם באזור התעשייה וההייטק של הרצליה פיתוח וכולל 179 חדרים וסוויטות, בריכה מקורה, מרכז ספא, טרקלין עסקים עם שני חדרי ישיבות, מתחם אירועים, בר על גג המלון ובר נוסף בלובי

חדר במלון NYX \ צילום: איה בן עזרי
חדר במלון NYX \ צילום: איה בן עזרי

עוד מלון חדש מצטרף לנוף המקומי: רשת פתאל פתחה מלון נוסף של המותג NYX בהשקעה של 250 מיליון שקל בשותפות עם קבוצת דלק של יצחק תשובה.

המלון ממוקם באזור התעשייה וההייטק של הרצליה פיתוח וכולל 179 חדרים וסוויטות. עוד במלון: בריכה מקורה, מרכז ספא, טרקלין עסקים הכולל שני חדרי ישיבות, בר על גג המלון ובר נוסף בלובי. היות ומדובר במלון הפונה בעיקר לקהל העסקי, המלון כולל מתחם אירועים, כנסים ותערוכות, לרבות חניה מקורה.

בדומה ל-NYX תל-אביב, גם לשלוחה בהרצליה יש עיצוב אורבני ודגש על אמנות מקומית - מה שבתי מלון רבים כבר אימצו. על העיצוב במלון הזה חתום ארי שאלתיאל.

התייעלות אחרת שבאה לידי ביטוי במלונות החדשים וגם במלון הזה כוללת אוטומטיזציה של שירותים שונים, דוגמת עמדות צ'ק-אין וצ'ק-אאוט עצמאיות בהן מצויד המלון. שירותים שונים יכולים האורחים לצרוך דרך אפליקציה, למשל שליטה במסכי הטלוויזיה בחדרים או הזמנת מזון בטרקלין העסקים. 

מרפסת מלון NYX / הדמייה: איה בן עזרי
 מרפסת מלון NYX / הדמייה: איה בן עזרי

המלון פתוח להרצה מזה שבועיים. המחיר למזמינים באתר מתחיל ב-664 שקל ללילה באמצע השבוע ומ-600 שקל ללילה לחברי מועדון "שמיים" (דמי הרשמה למועדון המעניק 10% הנחה הם 250 שקל לשנתיים). המחיר ללילה בסוף השבוע מתחיל ב-950 שקל (ו-854 שקל לחברי המועדון). 

אסף פתאל, מנהל עסקי ברשת ואחראי על פתיחת מלונות חדשים, מסר כי "מיקום המלון הוא פקטור משמעותי למשיכת קהל עסקי רלוונטי וכמובן זוגות או משפחות המעוניינות בחוויה אורבנית ייחודית, צעירה ושלווה בסמוך לחוף הים ומקומות הבילוי באזור".

רשת מלונות פתאל מונה 170 בתי מלון במותגים שונים. המותג NYX מוגדר על-ידי הרשת כמותג לייף סטייל אורבני. המותג פועל בתל-אביב וכן באירופה - בפראג ובמילאנו. ובימים אלה צפוי להיפתח מלון נוסף של המותג במדריד, ובהמשך השנה צפוי להיפתח מלון NYX במינכן. מלונות נוספים של המותג באירופה צפויים להיפתח במהלך 2019. התרחבות המותג מתוכננת גם בשוק בישראל, כאשר ב-2021 עתיד להיפתח NYX ירושלים.

המותגים של רשת פתאל, שמרבית מלונותיה ממוקמים באירופה, כוללים - בנוסף ל-NYX - גם את הרודס, לאונרדו ו-UHotels.